اخبار بروجردویژه ها

مدیر عامل شستا وعده داد: احداث مجتمع بزرگ تولیدی-تبدیلی در بروجرد

روزهای بروجرد- مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی و سرمایه‌گذاری شستا گفت: یک مجتمع بزرگ تولیدی-صنایع تبدیلی با حجم سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی بالا در بروجرد احداث می‌شود.

به گزارش فارس، سید کوروش هاشمی گل‌سفیدی در جریان بازدید به منظور بررسی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان اظهار کرد: یک قطعه زمین ۱۵ هکتاری از مجموعه دارایی‌های شستا در بروجرد وجود دارد که قرار است احیا شده و روی آن سرمایه‌گذاری شود.

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این مرکز مجموعه زنجیره‌ای ایجاد می‌شود که علاوه بر کمک به رونق تولید، سهم خوبی در اشتغال‌زایی دارد.

مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی و سرمایه‌گذاری شستا بیان کرد: یکی از سیاست‌های ما در شستا احیای ظرفیت‌های مسکوت مانده و راکد و اجرای فعالیت‌های تولیدی در آن‌ها است.

هاشمی گل‌سفیدی با اشاره به فعالیت ۹ هلدینگ زیر مجموعه شستا افزود: یکی از این هلدینگ‌ها در حوزه غذایی فعالیت می‌کند و در این راستا سه مجتمع بزرگ دامپروری در استان‌های اصفهان و تهران فعال شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به نیاز کشور به تولید شیر و گوشت یکی از برنامه‌های ما در هلدینگ غذایی بسترسازی و اجرای برنامه‌هایی با هدف تقویت تولید در این حوزه‌ها است و از این رو انجام فعالیت‌های تولیدی در استان‌های مستعد را در دستور کار داریم.

مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی و سرمایه‌گذاری شستا از برنامه‌ریزی به منظور ایجاد مجموعه تولیدی و صنایع تبدیلی در بروجرد خبر و ادامه داد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ نفر در یک مجموعه شرکتی و در فاز صنایع تبدیلی نیز تا بیش از یک‌هزار نفر مشغول به کار می‌شوند.

هاشمی گل‌سفیدی اظهار کرد: حجم سرمایه‌گذاری در بخش دامداری این مجموعه قریب به ۱۵۰ میلیارد تومان و در حوزه صنایع تبدیلی نیز بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان خواهد بود.

وی عنوان کرد: در حقیقت زنجیره تولیدی در این مجموعه به راه خواهد افتاد که محصول نهایی آن با قیمت تمام شده پایین در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close