اخبار بروجردویژه ها

پرداخت ۷ ماه حقوق معوقه پرسنل شهرداری بروجرد

روزهای بروجرد- در چند سال اخیر تقریبا ماهی نبوده است که کارگران شهرداری بروجرد با تجمع در روبروی شهرداری مرکزی، ساختمان شورای شهر و فرمانداری خواهان پرداخت حقوق معوقه خود نشده باشند.

تجمعاتی که گاه چند روز متوالی به طول می انجامید و سر تیتر رسانه ها و خبرگزاری های کشوری می شد و گاه حتی ارائه خدمات ذاتی شهرداری از جمله جمع آوری زباله را هم با مشکل و تعطیلی مواجه می کرد.

انتخاب یک شهردار کاردان و با برنامه علیرغم یکسال هدر رفت وقت و امتحان گزینه های بسیار معمولی و گاه به شدت ناکارآمد، اما تا حدودی وجه شورای شهر بروجرد را نیز در افکار عمومی ترمیم کرد.

انضباط مالی بوجود آمده در ۳ ماه گذشته توسط رحیم جافری؛ شهردار بروجرد کابوس تجمع سریالی کارگران شهرداری را پایان داد.

حالا شهردار بروجرد از پرداخت ۷ ماه حقوق معوقه کارکنان شهرداری خبر می دهد اتفاقی شاید باورنکردنی!

شاید سخنان شهردار بروجرد در روز معارفه خود که گفته بود در کوتاه ترین زمان ممکن با انضباط مالی حقوق معوقه کارگران شهرداری پرداخت خواهد شد را کمتر کسی جدی گرفت اما حالا موفقیت جافری در این زمینه ستودنی است و بار روانی وحشتناکی را که بر مجموعه شهرداری بروجرد و پرسنل آن سنگینی می کرد با تدبیر و انضباط برداشته شد.

بدون شک تاکنون اولویت اصلی شهردار و آنچه که رسانه ها و مردم می خواستند پرداخت حقوق معوقه کارگران زحمتکش شهرداری بود که به سرانجام نیکویی رسیده است.

اجرای نظم و انضباط مالی شجاعت و درایتی می خواست که خوشبختانه شهردار بروجرد از آن بهره مند است و اگرچه با توجه به عملکرد شهرداران گذشته کسب رضایت شهروندان دشوار می نماید اما امید است حالا که حقوق کارکنان در حال بروز شدن است تمرکز بر فعالیت های عمرانی و خدماتی چهره بروجرد را پس از سال ها رکود دگرگون کند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close