اخبار بروجرد

کشف ۲۱ تن قند احتکار شده در بروجرد

روزهای بروجرد- فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف ۲۱ تن قند احتکار شده و دستگیری ۳ نفر در این رابطه در بروجرد خبر داد.

به گزارش فارس، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی بروجرد در اجرای طرح کنترلی و نظارتی بر واحدهای صنفی و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالاهای مورد نیاز شهروندان توسط ۳ نفر در سطح شهر، بلافاصله با همکاری اداره تعزیرات وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از دو انبار، مقدار ۲۱ تن قند احتکار شده کشف و ۳ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان از تکمیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع ذی‌صلاح  خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالای احتکار شده را ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

رئيس پليس آگاهي لرستان از کشف دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ريال کلاهبرداري در بروجرد خبر داد.

سرهنگ عباس نظري گفت: در پي مراجعه يکي از شهروندان به پليس آگاهي شهرستان بروجرد و اعلام اينکه فردي با ترفند مبالغی را از وی کلاهبرداري کرده است، موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و كلاهبرداري قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های بعمل آمده محرز شد فرد شاکی يك واحد آپارتمان به متراژ ۱۶۰ متر مربع به مبلغ ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از فردی خريداري کرده كه پس از مدتی متوجه جعلي بودن اسناد و مدارک ملک مذکور می‌شود.

این مقام انتظامی یادآور شد: ماموران در تحقیقات بعمل آمده و استفاده از شیوه‌های پليسي، مخفیگاه فرد كلاهبردار در بروجرد شناسايي با هماهنگی مقام قضائی در عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند.

نظري در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ملک موصوف را ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: متهم برای ادامه تحقیقات به مراجع قضائي معرفي شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close