اخبار بروجرد

آخرین وضعیت منطقه ویژه اقتصادی بروجرد

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت منطقه ویژه اقتصادی بروجرد را تشریح کرد.
به گزارش ایسنا، عباس گودرزی با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی بروجرد اظهار کرد: شهرک صنعتی شماره دو بروجرد سال‎ها به بهانه اینکه سرمایه گذاری آمد و گفت می‎خواهم منطقه ویژه بزنم متوقف مانده است.

وی با بیان اینکه این فرد در گذشته ادعا کرد ۵۷۰۰ هکتار می‎خواهم که تملک کنم و فرماندار وقت در مورد این منطقه به صورت تلویزیونی مصاحبه کرد که این کار در حال انجام است، افزود: همچنین خود در خفا اعلام کرد که امکان ندارد این پروژه انجام شود.

گودرزی بیان کرد: چطور ممکن است سرمایه گذار ۵۷۰۰ هکتار زمین را تملک کرده و تغییر کاربری بدهد و بعد از چند سال برود و متاسفانه کسی هم مدعی او نشود؟

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مملکت متعلق به مردم است و پای سفره آنان هستیم، ادامه داد: اگر احساس کردند من به منافعشان آسیب می‎زنم نباید ملاحظه کنند و مماشات داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه به زودی پرونده منطقه ویژه اقتصادی بروجرد در سازمان مناطق آزاد مطرح می‎شود، اضافه کرد: استاندار نامه را زده و وزیر وقت و قبل صنعت همچنین مدیران عامل اسبق و فعلی سازمان شرکت شهرک‎ها علی رغم تمامی موانعی که بوده همه موافق هستند.

گودرزی خاطرنشان کرد: آنان گفته‎اند که اگر این منطقه را بدهند همین امروز شروع به ساخت گمرک آن می‎کنیم و سرمایه گذار مشخص شده اما معطل است چراکه این زمین از دست ماخارج شده؛ دلیلی ندارد این کار را بکنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close