اخبار بروجرد

آه از نهاد “آب”/ همه ماجرای سفر وزیر نیرو به بروجرد

الهام شاهدپور- وزیر نیرو روز چهارشنبه میهمان استان لرستان بود و در نیمه راهش با آن بالگرد مسافرتی اش که سر تا پایمان را غرق خاک کرد سری هم به بروجرد زد آن هم به دعوت هر دو نماینده این شهرستان.

وسط حرفهای دو نماینده البته فهمیدیم تصفیه خانه آب ازنا در این سفر افتتاح شده و در بروجرد تصفیه خانه فاضلاب بلاخره افتتاح شده(!!!) و طرحی هم برای تصفیه خانه آب آن هم با این آب گل آلود شهرمان وجود ندارد.

وسط نان قرض دادن های مسئولان به همدیگر البته این را هم فهمیدیم که بروجرد صنعتی مان یا شهر پر آوازه فرزانگان و نخبگان حالا از کمبود برق در زیرساخت های صنعتی اش رنج می برد و با این یکی دوتا پست برق هم کارش درست نمی شود.

خبر دیگر اینکه با این همه بارانی که امسال باریده آب سرچشمه رود گلرود خروشان شده اما مدیریتی برای جمع آوری اش نیست و این یعنی بروجرد حتی یک سد هم برای ذخیره سازی این آب ها ندارد و آب های بی زبان خرج شهرهای دیگر می شوند، همان موضوع عدم تخصیص مناسب آب به سدهای بروجرد.

سدهای بروجرد اما وضعشان اینگونه است، آبسرده در حال احداث و نامعلوم از زمان اتمام، شهید بروجردی در دست مطالعه و تخصیص منابع و گلرود مطالبه ای از مردم، این هم از همه ماجرای سفر وزیر نیرو اگر نمی خواهید خبرهایش را بخوانید.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close