اخبار بروجرد

عباس گودرزی: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار دارد و اگر ضعفی هم وجود دارد ناشی از عملکرد مسئولان است.

به گزارش مهر، عباس گودرزی در همایش تجلیل از برگزیدگان طرح ها و برنامه های آموزش ابتدایی شهرستان بروجرد گفت: مبدع تحول در هر کشوری یادگیری است و تحول نیز اتفاق نمیافتد مگر با یادگیری.

وی تصریح کرد: یکی از معنی های یادگیری ایجاد ظرفیت برای مقابله با تهدید ها و بهره برداری از فرصت ها است، اگر فرصت ها به سازمان و سیستم برمی گردد به نحو احسن باید مورد شناسایی قرار گیرند و تبدیل به فعل و فرصت شوند به صورتی که بتوانیم روی آنها سرمایه گذاری کنیم و یا به صورت غیر مستقیم با تهدیداتی که به بیرون از سیستم برمی گردند مقابله کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با یادگیری کسب و کار و محصول خلاقیت افراد تقویت پیدا می کند و مدیران راهبردی در سطح کلان بهتر می توانند تصمیم بگیرند چرا که امکان ندارد در کشوری تحول انجام شود و آن تحول با یادگیری توام نباشد.

گودرزی تاکید کرد: در حال حاضر دانش آموزان این مهارت را دارند که به نوآوری و خلاقیت دست بزنند و کارهای مهمی در جامعه انجام دهند.

وی با اشاره به نوآوری، ریسک پذیری و پیشگامی به عنوان سه مولفه کارآفرینی، بیان داشت: برخی افراد همانند برکه می مانند و اهل ریسک کردن نیستند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز اگر پهپاد آمریکایی ها یا کشتی انگلیسی مورد هدف نیروهای ایران قرار می گیرد همه به واسطه وجود و اعتماد به قدرت لایزال الهی است.

گودرزی تاکید کرد: اما برخی افراد در داخل تنشان می لرزد و میترسند نکند جنگ شود در حالیکه باید بدانند امروز جمهوری اسلامی ایران ابرقدرت به معنای حقیقی کلمه است و اگر ضعفی هم وجود دارد از درون مسئولان است.

وی گفت: شناخت دشمن و بی اعتمادی به او می تواند ما را در مقابل دشمنان و خطرات احتمالی آگاه سازد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای اینکه دانش آموزان خلاق دیده شوند با وزارت خانه های مختلف رایزنی خواهیم کرد، ادامه داد: این دانش آموزان سرمایه های کشور هستند.

گودرزی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار دارد، اظهار داشت: امید است با اعتماد، ایمان و شناخت دشمن مسیر پیشرفت توام با عزت را طی کنیم.

به گفته وی، باید خطرات احتمالی در کشور را رفع کنیم و اگر بخواهیم تهدیدات موجود را برطرف کنیم باید تلاش مضاعف داشته باشیم و با بارور کردن دانش آموزان به عنوان سرمایه های کشور در جهت پیشرفت نظام همه جانبه گام برداریم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close