لرستانویژه ها

اتمام چهارخطه‌های لرستان به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

روزهای بروجرد- سرپرست معاونت مهندسی و ساخت راه و شهرسازی لرستان گفت: اتمام چهارخطه‌های لرستان به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وحید کرم‌الهی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت چهارخطه‌های استان اظهار کرد: عملیات احداث چهار خطه محور خرم‌آباد- بروجرد به اتمام رسیده اما در قسمتی‌هایی از منطقه زاغه که بر اثر رانش دچار خسارت شده واریانتی در حد یک کیلومتر در حال ترمیم است.

وی اضافه کرد: چهارخطه خرم‌آباد- کوهدشت ۸۷ کیلومتر است که ۵۷ کیلومتر آن انجام شده و زیر ترافیک رفته و مابقی در حال انجام بوده و ظرف دو سال آینده عملیات احداث آن به پایان می‌رسد.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: با توجه به اینکه در این مسیر تصادفات و مرگ‌ومیر زیاد است قطعا با به بهره‌برداری رسیدن آن میزان تصادفات و مرگ‌ومیر در این محور به صفر خواهد رسید.

کرم‌الهی عنوان کرد: در این مسیر میزان تصادفات رخ به رخ به حداقل خواهد رسید.

وی گفت: چهار خطه ازنا- شازند ۷۰ کیلومتر است که عملیات احداث ۳۵ کیلومتر آن با لرستان و ۳۵ کیلومتر دیگر توسط استان مرکزی باید اجرا شود.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت راه و شهرسازی لرستان افزود: ۱۱ کیلومتر از این مسیر ظرف یک ماه آینده اجرا و مابقی مسیر را به چند قطعه تقسیم کردیم تا در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ انجام شود.

کرم‌الهی بیان کرد: همه پروژه‌های عمرانی با مشکل اعتباری مواجه‌اند و به رغم تلاش مدیران برای جذب منابع، متاسفانه منابع دولت محدود است.

وی تصریح کرد: در مجموع برای به انجام رساندن تمام پروژه‌های چهارخطه استان به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close