لرستان

فرمانده سپاه لرستان: در نظرسنجی مهرماه ۸۰ درصد مردم استان پای کار انقلاب اسلامی هستند

روزهای بروجرد- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران شکست خورده است، افزود: امروز دشمنان تحریم غذا و دارو را علیه ایران در دستور کار قرار داده‌اند، این نشان می‌دهد که استکبار جهانی هیچ‌گاه به اندازه پَر کاهی مدافع منافع ملت ایران نیست.

به گزارش فارس، سردار مرتضی کشکولی در جلسه شورای هفته دانش‌آموزی لرستان، ضمن تاکید بر ارتقای راهپیمایی ۱۳ آبان از دانشجویی و دانش‌آموزی به عموم مردم، اظهار کرد: امسال شاهد راهپیمایی باشکوهی از سوی اقشار مختلف جامعه در روز ۱۳ آبان خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با آگاهی کامل نام آمریکا را شیطان بزرگ نهادند چرا که هر حکم صادر شده از سوی این کشور جز شرارت و ظام نبوده و نیست.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به تلاش همیشگی استکبار جهانی برای براندازی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دشمن همواره با حمایت از نیروهای ضدانقلاب و معاند و همچنین پشتیبانی دائمی از جنگ‌ها و فتنه‌ها و تصویب بودجه سعی در براندازی انقلاب اسلامی ایران را دارد اما چیزی جز شکست مفتضحانه نصیبش نشده است.

کشکولی بیان داشت: طی سال‌های اخیر نیز آمریکا با اعمال تحریم‌های سخت و فلج‌کننده در تلاش بوده که نظام و ملت ایران را سرکوب کند، حال اینکه مردم مقاوم‌تر از همیشه پای آرمان‌های انقلاب ایستاده و استقامت کرده‌اند.

وی به نتایج نظرسنجی انجام شده در مهرماه گذشته از مردم لرستان اشاره کرد و گفت: در این نظرسنجی ۸۰ درصد مردم استان پای کار انقلاب اسلامی هستند و اطاعت از رهبری را بر خود لازم دانسته و استقلال کشور را با وجود تحریم حفظ خواهند کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران شکست خورده است، افزود: امروز دشمنان تحریم غذا و دارو را علیه ایران در دستور کار قرار داده‌اند، این نشان می‌دهد که استکبار جهانی هیچ‌گاه به اندازه پَر کاهی مدافع منافع ملت ایران نیست.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close