اخبار بروجرد

شهرک مشاغل مزاحم در بروجرد ایجاد شود

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: نبود شهرک مشاغل مزاحم در بروجرد موجب افزایش ترافیک و آلودگی صوتی و بصری شده است.

به گزارش فارس رحیم جافری در نخستین همایش روز ملی حمل و نقل در این شهرستان اظهار کرد: در حالی تاکنون شهرک مشاغل مزاحم در بروجرد ایجاد نشده که فعالیت صنوف آلاینده در سطح شهر علاوه بر ایجاد ترافیک، موجب آلودگی صوتی و بصری شده است.

وی عنوان کرد: این در حالی است که ایجاد شهرک مشاغل مزاحم و انتقال صنوف آلاینده به آن علاوه بر کمک به روان‌سازی ترافیک، موجب کنترل نرخ خدمات و نظارت صحیح بر فعالیت این مشاغل می‌شود.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به تردد کامیون‌های سنگین در سطح شهر و خسارت‌های وارده به زیرساخت‌های شهری، باید با ایجاد ترمینال خودروهای سنگین در مبادی ورودی از تردد آن‌ها در سطح شهر جلوگیری شود.

جافری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: همچنین در راستای بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان خدماتی در قالب “شهر هوشمند” ارائه می‌شود که در نخستین گام می‌توان به الکترونیکی کردن پرداخت کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های درون‌شهری اشاره کرد.

وی تاکید کرد: در این روش علاوه بر سرعت بخشیدن به خدمات‌رسانی، با حذف پول خُرد بسیاری از مشکلات رانندگان و شهروندان برطرف می‌شود.

شهردار بروجرد در ادامه با اشاره به تاریخچه بسیار گسترده حمل و نقل در کشورمان گفت: رانندگان حمل و نقل عمومی و شهری با وجود تنگناهای بسیار، به خوبی نقش خود را در ارائه خدمات به مردم ایفا می‌کنند.

جافری سپس از رانندگان تاکسی‌ها و اتوبوس‌های درون‌شهری خواست علاوه بر برخورد مناسب با شهروندان، هر یک معرفی برای بیان فرهنگ و هنر بروجرد به گردشگران باشند.

گفتنی است، در این آئین از کارت الکترونیکی پرداخت کرایه رونمایی شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close