لرستان

تاخیر در افتتاح ۳ کتابخانه عمومی لرستان به علت پیشگیری از کرونا

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان از تاخیر در افتتاح سه کتابخانه عمومی درلرستان با توجه به برنامه های پیشگیرانه در برابر شیوع ویروس کروناخبر داد.

روزهای بروجرد- فرشته طهماسبی در این خصوص گفت: با توجه به برنامه های پیشگیرانه در برابر شیوع ویروس کرونا توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور و ضرورت عدم برگزاری برنامه‌های اجتماع‌محور، آیین افتتاح ۳ باب کتابخانه عمومی در استان لرستان، تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاد.

به گزارش برنا وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته کتابخانه های عمومی فرزانگان در شهرستان الیگودرز، شهید جوزی فر در شهرستان رومشکان و کتابخانه دینارآباد شهرستان بروجرد تکمیل، تجهیز شده و آماده خدمت رسانی به مردم فرهنگ دوست شهرستان های مذکور می باشند؛ که بنا به توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری اجتماعات غیر الزامی و توصیه های اکید پزشکی و بهداشتی، آیین افتتاح این کتابخانه ها به تاخیر افتاده و بلافاصله پس از شکست بیماری کرونا در کشور، برگزار خواهد شد.

 طهماسبی  تصریح کرد: ساختمان کتابخانه های عمومی شهید جوزی فر و دینارآباد در شهرستان های رومشکان و بروجرد از محل پروژه های عمرانی استانداری لرستان احداث و  توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان تجهیز شده است. کتابخانه عمومی فرزانگان شهرستان الیگودرز نیز با مشارکت بنیاد علمی قلم چی و برخی از خیرین تکمیل و تجهیز گردیده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close