اخبار بروجرد

پیرمرد ۹۹ ساله بروجردی کرونا را شکست داد

روزهای بروجرد- رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: پیرمرد ۹۹ ساله بروجردی پس از گذراندن دوران مباره با کرونا با شکست این ویروس سلامتی خود رابه دست آورد.

دکتر محمد کاکاوند در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: آقای نوذری به دلیل ابتدا توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) ، روحیه بالا و تلاش‌های جهادی مدافعان سلامت شبکه بهداشت و درمان بروجرد  پس از بستری در بیمارستان ایت الله بروجردی و طی کردن دوران درمان سلامتی خود را به دست آورد و کرونا را شکست داد.

وی تصریح کرد: این فرد به رغم مسن بودن و خطر بالای ابتلا به کرونااین ویروس را  شکست داد.

دکتر محمد کاکاوند افزود: حضور مردم در اجتماع و ترک خانه نشبنی بدون رعایت اصول ایمنی کار کادر پزشگی را سخت تر و موجب می شود تا مردم از خطرات کرونا در امان نباشند.

وی اظهار داشت: کرونا در بروجرد تمام نشده و ما هنوز در بستر شیوع این بیماری حرکت می کنیم،   بنابراین ضروری است تا مردم توصیه های بهداشتی و ایمنی را جدی گیرند.

وی اضافه کرد: تمام توصیه های پیشگیری از بیماری کرونا شامل رعایت حفاظت فردی، در خانه ماندن، فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند با شدت و قوت برقرارست اگر این توصیه ها را کنار بگذاریم، بیماری ظرفیت این را دارد که دوباره تشدید شود.

دکتر کاکاوند افزود: نباید با سهل انگاری  به سمت موج دوم بیماری برویم، خیلی باید هوشیار باشیم، مدیریت بیماری و خط مقدم کنترل بیماری در جامعه  دست مردم است و رفتار مردم تعیین کننده است تا این موفقیتی را که در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا به دست آوردیم، ادامه یابد.

پیش از این نیز استاندار لرستان گفت: علائمی در شهرستانهای خرم‌آباد و بروجرد مشهود است که لزوم رعایت بیشتر مراقبت ها را ایجاب می‌کند و در غیر این صورت ممکن است دچار مشکلاتی شویم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close