اخبار بروجرد

انتقاد از طولانی شدن اجرای پروژه‌های عمرانی/ لرستان نیازمند تحول در مکانیسم مدیریتی است

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: روند اجرای پروژه‌های عمرانی در بروجرد طولانی بوده و این مورد انتقاد است.

به گزارش فارس، فاطمه مقصودی در آیین افتتاح پل شهدای دانش‌آموز این شهرستان اظهار کرد: روند اجرای پروژه‌های عمرانی در بروجرد طولانی بوده و سال‌ها به طول می‌انجامد.

وی عنوان کرد: در حالی در شهرها و استان‌های همجوار روند اجرای پروژه‌ها به‌هنگام است که پروژه‌های اجرایی بروجرد در بازه های زمانی طولانی مدت تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسند.

نماینده بروجرد و اشترینان در خانه ملت با تاکید بر اینکه استان لرستان نیازمند ایجاد تحول در مکانیسم مدیریتی است، گفت: باید خدمات شایسته‌تری از سوی خدمتگزاران مردم به آن‌ها ارائه شود.

مقصودی با انتقاد از اینکه محور بروجرد به  اشترینان فاقد روشنایی، خط‌کشی و دیگر استانداردهای جاده‌ای است، اظهار کرد: در شرایطی که آمار وقوع تصادفات در این محور قابل توجه است، تامین روشنایی مسیر از اهمیت فوق العاده‌ای دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه اشترینان ورودی استان لرستان از سمت غرب کشور است، باید با ارائه خدمات بیشتر ورودی شایسته و در خور شأنی را برای استان آماده کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خوشبختانه همدلی در مجلس یازدهم موج می‌زند و جوانان جهادی به آن راه یافته‌اند.

مقصودی بر ضرورت اجرای مصوبات در مجلس تاکید و تصریح کرد: مصوبات زیادی در دوره‌های پیشین به تصویب رسیده اما تاکنون اجرایی نشده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close