اخبار بروجردویژه ها

فرماندار بروجرد: همه کارمندان ادارات و ارباب رجوع‌ها باید از ماسک استفاده کنند در غیر این صورت رئیس اداره باید پاسخگو باشد

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: همه افراد ملزم به زدن ماسک هستند و در این راستا گروه بازرسی تشکیل خواهد شد و به طور نامحسوس به ادارات سرکشی خواهد کرد.

به گزارش مهر، عبدالرحیم رحیمی در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: بروجرد رتبه ششم ابتلای به کرونا در استان را دارد.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۴۰ هزار نفر از شهرهای دیگر به بروجرد سفر می‌کنند، افزود: براساس تصمیمات گرفته شده از روز شنبه همه افراد ملزم به زدن ماسک هستند و در این راستا گروه بازرسی تشکیل خواهد شد و به طور نامحسوس به ادارات سرکشی خواهند کرد.

فرماندار بروجرد ادامه داد: همه کارمندان ادارات و ارباب رجوع‌ها باید از ماسک استفاده کنند در غیر این صورت رئیس اداره باید پاسخگو باشد.

رحیمی تصریح کرد: امروز خطر شیوع کرونا در ازدحام جمعیت در بازارها و دست‌فروشان بیشتر از بازگشایی هتل‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها است.

وی اظهار داشت: پروتکل‌های بهداشتی باید در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بازار رعایت شود در غیر این صورت با آن‌ها برخورد می‌شود.

فرماندار بروجرد ادامه داد: امروز در مرحله سازگاری با کرونا هستیم چون کرونا در کشور ماندگار است و باید با آن سازگاری ایجاد کنیم و فاصله اجتماعی و پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

رحیمی اظهار کرد: آرامستان‌ها همچنان تعطیل است و عدم تجمع در مراسمات ختم پابرجاست و اگر این موضوع رعایت نشود هیچ جنازه‌ای به صاحبان عزا تحویل نخواهد شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close