اخبار بروجرد

انتقاد از طولانی شدن اجرای پروژه‌های عمرانی/ لرستان نیازمند تحول در مکانیسم مدیریتی است

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: روند اجرای پروژه‌های عمرانی در بروجرد طولانی بوده و این مورد انتقاد است.

به گزارش فارس، فاطمه مقصودی در آیین افتتاح پل شهدای دانش‌آموز این شهرستان اظهار کرد: روند اجرای پروژه‌های عمرانی در بروجرد طولانی بوده و سال‌ها به طول می‌انجامد.

وی عنوان کرد: در حالی در شهرها و استان‌های همجوار روند اجرای پروژه‌ها به‌هنگام است که پروژه‌های اجرایی بروجرد در بازه های زمانی طولانی مدت تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسند.

نماینده بروجرد و اشترینان در خانه ملت با تاکید بر اینکه استان لرستان نیازمند ایجاد تحول در مکانیسم مدیریتی است، گفت: باید خدمات شایسته‌تری از سوی خدمتگزاران مردم به آن‌ها ارائه شود.

مقصودی با انتقاد از اینکه محور بروجرد به  اشترینان فاقد روشنایی، خط‌کشی و دیگر استانداردهای جاده‌ای است، اظهار کرد: در شرایطی که آمار وقوع تصادفات در این محور قابل توجه است، تامین روشنایی مسیر از اهمیت فوق العاده‌ای دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه اشترینان ورودی استان لرستان از سمت غرب کشور است، باید با ارائه خدمات بیشتر ورودی شایسته و در خور شأنی را برای استان آماده کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خوشبختانه همدلی در مجلس یازدهم موج می‌زند و جوانان جهادی به آن راه یافته‌اند.

مقصودی بر ضرورت اجرای مصوبات در مجلس تاکید و تصریح کرد: مصوبات زیادی در دوره‌های پیشین به تصویب رسیده اما تاکنون اجرایی نشده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close