اخبار بروجرد

ضربه کرونا بر پیکره «باشگاه‌داری» بروجرد؛ مربیان خواستار رسیدگی به مشکلات شدند

روزهای بروجرد- رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد با اشاره به ضربه کرونا بر پیکره «باشگاه‌داری» بروجرد گفت: متاسفانه تا این لحظه هیچ تصمیمی مبنی بر رسیدگی و رفع مشکلات مربیان گرفته نشده است.

سعید رشنو در گفت‌وگو با تسنیم در رابطه با ضرر و زیان کرونا به باشگاه‌های ورزشی و مربیان باشگاه ها در سطح شهرستان بروجرد اظهارداشت: با شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال گذشته و گسترش آن در سطح کشور،کلیه باشگاه‌های خصوصی و تعدادی از مربیان بروجرد نیز دچار ضرر و زیان زیادی شدند.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا در کشور و حاکم شدن آن در شهرستان بروجرد تعدادی از باشگاه‌های خصوصی و مربیان خانم و آقا که تنها منبع درآمدشان کار در این باشگاه‌ها است  از نظر درآمدی دچار ضرر و زیان شدند و البته هنوز این تضرر ادامه دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد عنوان کرد: از طریق اداره ورزش و جوانان استان طی یکی دوماه گذشته اعلام شد تا اسامی این مربیان را به استان اعلام کنیم که کار شناسایی و ثبت نام آنها و ارسال به اداره ورزش و جوانان استان انجام شد.

وی بیان کرد: فرم ثبت نام مربیان متضرر به استان ارسال و از آنجا نیز به وزارت ورزش منعکس شده ولی متاسفانه تا این لحظه هیچ تصمیمی مبنی بر رسیدگی و رفع مشکلات این قشر گرفته نشده است.

 رشنو با بیان اینکه “در این رابطه حدود ۲ ماه است منتظر  نظر قطعی وزارت ورزش هستیم” گفت: ما حتی اسامی مربیان خود را از طریق سامانه “کارا” به وزارت ورزش اعلام کرده‌ایم و مربیان خانم و آقا در این کانال ثبت نام کرده‌اند و منتظریم تا هیئت بررسی مربیانی را که این کمک هزینه شامل حالشان می‌شود به ما معرفی شوند. جدا از ضرر و زیان مادی مربیان، لوازم و وسایل باشگاه‌ها نیز از آسیب این ضرر و زیان در امان نخواهند بود. 

وی تاکید کرد: باشگاه‌های خصوصی بروجرد حدود ۱۵۰ میلیون تومان از نظر اجاره بها ضرر کرده‌اند که امیدواریم به زودی و با تصمیماتی که از طریق اداره ورزش استان و وزارت ورزش گرفته می‌شود این باشگاه‌ها از این وضعیت نجات پیدا کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close