اخبار بروجرد

رییس پلیس راه بروجرد: اجازه تردد خودروها به سمت مرزهای غربی کشور داده نمی‌شود

روزهای بروجرد- رییس پلیس راه بروجرد گفت: با توجه به بسته بودن مرزها در ایام اربعین، اجازه تردد خودروها به سمت مرزهای غربی کشور داده نمی‌شود.

سرهنگ عبدالرحمن حقیقی در گفت و گو با ایرنا افزود: به دلیل شیوع کرونا و بسته شدن مرزها، از قبل هم اعلام شده که مرزها در این ایام بسته بوده و اجازه تردد داده نمی شود.

وی اضافه کرد: بر همین اساس نیروهای پلیس شهرستان بروجرد در مسیرهای ورودی مستقر شده و از تردد کلیه وسایل نقلیه اعم از عمومی و شخصی که از مسیرهای استان های همجوار وارد حوزه بروجرد شوند و قصد حرکت به سمت مرزها را داشته باشند، جلوگیری می شود.

حقیقی بیان کرد: هر ساله بسیاری از زائران استان های همجوار از بروجرد عبور کرده و به سمت مرزها حرکت می کردند اما امسال به دلیل بیماری کرونا این برنامه لغو شده و از مدتها قبل هم اعلام شده که زائران به سمت مرزها حرکت نکنند.

رییس پلیس راه بروجرد اظهار داشت: در صورت مشاهده خودروهایی که به سمت مرزها حرکت کنند، اجازه تردد داده نمی شود و خودرو برگشت داده می شود.

وی ادامه داد: تاکنون موردی در این زمینه در شهرستان بروجرد گزارش نشده و از همه زائران و هموطنان تقاضا می شود که به سمت مرزها حرکت نکنند.

حقیقی با اشاره به شرایط جوی افزود: به دلیل بارندگی و لغزندگی جاده ها ضروری است تا رانندگان با سرعت مطمئن و مجاز حرکت کنند تا حادثه ای رخ ندهد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close