اخبار بروجردلرستان

استاندار: سهمیه واکسن کرونای لرستان افزایش یابد

روزهای بروجرد- استاندار لرستان با تاکید بر تمدید ممنوعیت تردد و محدودیت فعالیت مشاغل در استان به مدت یک هفته گفت: سهمیه واکسن ویروس کرونای استان با توجه به جمعیت این استان افزایش یابد.

به گزارش ایرنا، سیدموسی خادمی در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا که با حضور فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو به صورت ویدئو کنفرانس اظهار داشت: گزارشات جلسه امروز مبنی بر این است که در همه استان‌ها و در لرستان روند بیماری افزایشی است و همچنان ما نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هستیم.

وی با اشاره به مصوبات جلسه ستاد استانی بیان کرد: از امروز به مدت یک هفته ممنوعیت تردد تمدید و اعمال خواهد شد.

 استاندار لرستان با اشاره به دستورالعمل هوشمند ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: در مناطق با وضعیت قرمز همه مشاغل غیر از گروه یک همچنان تعطیل است و این محدودیت‌ها در هفته جاری ادامه خواهد داشت.

خادمی در این جلسه با تاکید بر جدیت و تلاش دانشگاه علوم پزشکی در افزایش سهم واکسن در استان افزود: بهترین راه برای مقابله با کرونا افزایش سطح واکسیناسیون  است که باید در این جهت همه تلاش کنند.

وی در پایان از اقدامات علوم پزشکی و مراکز بهداشت، همکاری مردم و همه دستگاههای اجرایی، سپاه، بسیج، فرمانداری‌ها، تعزیرات، صمت، نیروی انتظامی در مواجه با موج پنجم تقدیر کرد.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close