اخبار بروجردلرستانویژه ها

تکمیل فاز نخست استادیوم ۵۰۰۰ نفره بروجرد و دورود؛ پیست اسکی الیگودرز به بهره‌برداری می‌رسد

روزهای بروجرد- مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به تکمیل فاز نخست استادیوم ۵۰۰۰ نفره دورود و بروجرد گفت: فاز نخست پیست اسکی الیگودرز به‌زودی به به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تسنیم، حشمت الله امان الهی در جمع خبرنگاران این شهرستان در رابطه با آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش لرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه ویروس کرونا تقریبا ورزش را در سطح استان راکد کرده بود ما تلاش کردیم بر روی پروژه‌های عمرانی استان تمرکز بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم پروژه‌هایی که نیمه فعال یا غیر فعال هستند را فعال کنیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با توجه به اعتباراتی که داریم پروژه‌های بسیار خوبی هم در دهه فجر و هم تا پایان دولت به بهره‌برداری برسانیم.

 مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه فاز نخست پیست اسکی شهرستان الیگودرز، فاز نخست استادیوم پنج هزار نفره شهرستان دورود و استادیوم پنج هزار نفره بروجرد و چندین فضای چمن مصنوعی در روستاها به بهره‌برداری می‌رسند عنوان کرد: با رایزنی توانستیم مشکل آب رسانی به دهکده المپیک خرم‌آباد که فاصله زیادی با شهر دارد را پس از ۱۵ سال برطرف کنیم همچنین  تلاش می‌شود تا در دهه فجر امسال در همه شهرستان‌ها اماکن ورزشی را به بهره‌برداری برسانیم.

وی گفت: با توجه به اینکه در استان سایت قهرمان با استقبال وجود نداشت با رایزنی با شهرداری و شورای شهر خرم‌آباد این سایت در ورودی شهر خرم‌آباد کلنگ زنی و مقرر شد با هزینه شهرداری این سایت ساخته شود. 

امان الهی  تصریح کرد: در هفته دولت ما در حوزه ورزشی بیش از ۳۰ خانه ورزش روستایی را در روستاهای سطح استان تجهیز کردیم و برنامه داریم ۱۰ خانه روستای دیگر نیز تجهیز کنیم همچنین در راستای حفظ و نگه داری از این خانه‌های روستایی نسبت به انعقاد تفاهمنامه با  سپاه استان اقدام کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در سه ماهه اخیر تلاش کردیم بیش از ۲۰ مکان ورزشی در مناطق حاشیه نشین و محروم شهرستان‌های خرم‌آباد و کوهدشت را به تجهیزات مورد نیاز مجهز کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: برای کمک به هیئت‌های ورزشی پارامترها و شاخص‌های جدیدی در قالب بند ب  ماده ۱۵ آیین نامه هیئت‌های ورزشی تعریف کردیم و با توجه به اینکه کرونا سبب تعطیلی اماکن ورزشی ما و همچنین فعالیت‌های ورزشی در سطح استان شد ما به بحث ورزش در خانه ورود کردیم تا آن را اشاعه دهیم که خوشبختانه در این زمینه موفقیت‌های خوبی داشتیم.

امان الهی با اشاره به استفاده از ظرفیت فضای مجازی در جهت ورزش در خانه اظهار داشت: در برخی از مکان‌ها با توجه به محدودیت‌های استانی و شرایط برگزاری مسابقات به صورت پراکنده وجود داشت سعی کردیم مسابقات ورزشی را به سمت مناطق روستایی، عشایری و قسمت‌هایی که تراکم جمعیت پایین بود سوق دهیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close