اخبار بروجرد

مرمت و بهسازی بازار قیصریه بروجرد در حال تکمیل است

روزهای بروجرد- رئیس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی راه و شهرسازی لرستان گفت: در شهرستان بروجرد مرمت و بهسازی بازار قیصریه در حال تکمیل بوده و مرمت سرای حافظیه نیز در حال انجام است.

برزو بردی‌نشین در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کار احداث سرای محله گل‌سفید خرم‌آباد، دورود به پایان رساندیم.

وی از آغاز طرح‌های بازآفرینی شهرهای خرم‌آباد، دورود و بروجرد خبر داد و اضافه کرد: بخش تعیین محدوده‌های جدید این سه شهرستان در دست انجام است.

رئیس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی راه و شهرسازی لرستان در خصوص مرمت و بهسازی بناهای تاریخی در استان، گفت: در خرم‌آباد مرمت و بازسازی خانه چنگایی را به انجام رساندیم.

وی افزود: در شهرستان بروجرد نیز مرمت و بهسازی بازار قیصریه در حال تکمیل بوده و مرمت سرای حافظیه نیز در حال انجام است.

بردی‌نشین در خصوص آسفالت معابر در استان بیان کرد: سیاست این بود که قیر رایگان را در اختیار شهرداری‌ها قرار دهیم و آنها اقدام به آسفالت معابر کنند که در این راستا قیر رایگان در اختیار آنان قرار گرفته است.

رئیس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی راه و شهرسازی لرستان اظهار کرد: محللاتی در استان وجود دارد که از آسفالت مناسبی برخوردار نیستند.

وی با بیان اینکه عملکرد شهرداری مرکز لرستان رضایت بخش نیست، عنوان کرد: فاز اول خیابان فردوسی را انجام دادیم و قرار شد مبلمان و فاز دوم آن را شهرداری خرم‌آباد انجام دهد که تاکنون کار خاصی از آنها ندیدیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close