اخبار بروجرد

موزه اسناد و مدارک آموزش و پرورش بروجرد افتتاح شد

روزهای بروجرد- موزه اسناد و مدارک آموزش و پرورش بروجرد روز دوشنبه در آیینی با حضور معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح و بهره برداری شد.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد در حاشیه آیین افتتاحیه این موزه در گفت وگو با ایرنا افزود: این موزه به مناسبت جشن ۱۰۵ سالگی آموزش و پرورش بروجرد با کمک خیرین راه اندازی شده است.

محمد مهرافزون اظهار داشت: موزه اسناد آموزش و پرورش زیر نظر کارشناسان و متخصصان در قالب  ۱۰ غرفه متشکل از غرفه ی فرهنگی، پیشکسوتان و شهدا راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: یشترین آثار موزه از گنجینه های قدیمی و اسناد و مدارک پیرامون مسائل آموزشی و فرهنگی است.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد با اشاره به قدمت چهار هزار ساله بروجرد اضافه کرد: امیدواریم امسال در تمام عرصه های علمی، فرهنگی و آموزشی شاهد موفقیت های عظیم و ارزشمندی باشیم.

مهر افزون اضافه کرد: در سال جدید برنامه های مدون و موثری پیش رو داریم که علاوه بر راه اندازی موزه، گذرگاه مفاخر و مشاهیر بروجرد در دبیرستان تاریخی امام خمینی (ره) از جمله برنامه هاست.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد جمعیت دانش آموزی این شهرستان را ۵۴ هزار تن اعلام کرد و افزود: کار تعلیم و تربیت این تعداد توسط سه هزارو ۵۰۰ معلم و فرهنگی در ۴۰۰ واحد آموزشی انجام می شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close