اخبار بروجرد

نماز جمعه ماه رمضان در مصلی جدید بروجرد برگزار می شود

روزهای بروجرد- امام‌جمعه بروجرد گفت: فاز اول مصلی نماز جمعه این شهرستان در حال تکمیل شدن است و در ایام ماه مبارک رمضان مراسم جز خوانی و نماز جمعه در این مکان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد که دفتر امام جمعه برگزار شد، افزود: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان مراسم جز خوانی قرآن با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: با همکاری ادارات مختلف قرآن و رحل برای حدود یک هزار نفر برای جز خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته خواهد شد.

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان و نوجوان ضروری است و در این راستا باید قاریان ممتاز بروجرد مورد توجه قرار بگیرند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد نیز گفت: برگزاری کنگره شهدا در استان لرستان و شهرستان بروجرد از برنامه های مهم سال ۱۴۰۰ می باشد.

نادر ارجمندی افزود: استان لرستان دارای  ۶۳۰۰  شهید است که  از این تعداد ۱۵۰۰ شهید مربوط به بروجرد است، که برگزاری کنگره بزرگ شهدا از وقایع مهم سال جدید است.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری کنگره بزرگداشت مقام شهدا به منظور ترویج فرهنگ شهادت و  ایثارگری با شعار (شهیدان افلاکی –  علمداران ظهور)در همه شهرهای استان به ویژه شهرستان بروجرد در سال آینده برگزار خواهد شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close