اخبار بروجرد

همایش ملی و جایزه ادبی علامه شهیدی در بروجرد برگزار می‌شود

روزهای بروجرد- معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: همایش ملی و جایزه ادبی علامه شهیدی در بروجرد برگزار می‌شود.

منصور احمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی بروجرد که در بیت امام جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: همایش ملی علامه شهیدی سال آینده در بروجرد برگزار خواهد شد که برای برگزاری آن کمک و همکاری کلیه دستگاه‌ها را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: درصورتی‌که دستگاه‌ها و نهاد همکاری لازم را نداشته باشند این همایش کار زیبایی نخواهد شد و در سطح و شان دکتر شهیدی نخواهد بود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان شخصیت‌های سینمایی و … را می‌شناسند اما متاسفانه با چنین شخصیت‌های برجسته‌ای آشنا نیستند.

احمدی اضافه کرد: برای اینکه جوانان و نوجوانان ما با شخصیت‌های عظیم و بزرگ مانند علامه شهیدی آشنا شوند باید چنین همایش‌های برگزار شود.

وی بیان کرد: به منظور شناساندن مفاخر فرهنگی و دینی استان لرستان به نسل جوان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح جامعی برای گرامیداشت علامه شهیدی تهیه‌شده است که در خرداد سال ۱۴۰۰ همایشی در شان این محقق فرزانه برگزار خواهد شد.

نادر ارجمندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی بروجرد نیز در این جلسه، اظهار کرد: هدف ما در برگزاری این همایش این است که مردم به ویژه نسل جوان با آثار و کتاب‌های علامه شهیدی آشنا شوند.

وی تصریح کرد: بروجرد شهر فرهنگی بوده و تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که در بحث فرهنگ شهرستان را پویا کند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close