لرستان

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خرم آباد

روزهای بروجرد- فرمانده انتظامی خرم آباد از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خرم آباد خبرداد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ سارق دستگیر۱۰ فقره سرقت در خرم آباد کشف شده است.
سرهنگ دولتشاهی فرمانده انتظامی خرم آباد در گفت و گو با شبستان، اظهار داشت: نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند.

با اشاره به اجرای مستمر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان لرستان، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ سارق شناسایی و دستگیر شده و ۱۰ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو کشف شده است.

وی ادامه داد: درپی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در سطح شهرخرم آباد، مراتب در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ دولتشاهی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش شبانه روزی و اقدامات پلیسی۶ سارق در سطح شهر خرم آباد شناسایی، دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته به ۱۰ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف کردند. 

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی مال باختگان گفت: سارقان همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی خرم آباد در پایان از شهروندان خواست، ضمن رعایت نکات ایمنی و تجهیز وسائط نقلیه به سیستم های هشدار دهنده و بازدارنده  همچون دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان مجهز و از نگهداری اموال یا وجوه نقد و یا گوشی تلفن همراه  هنگام ترک خودرو  جدا خودداری و به محض مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ تماس تا اقدام بایسته صورت گیرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close