اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد خبر داد: اعمال محدودیت های بیشتر برای جلوگیری از وضعیت قرمز کرونایی

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: با توجه به شکننده بودن وضعیت نارنجی کرونایی شهرستان، محدودیت‌های بیشتری برای ورود و خروج خودروها به شهرستان اعمال خواهد شد.

به گزارش ایرنا ” احمد گودرزیان” در جلسه ستاد کرونا که در محل فرمانداری برگزار شد افزود: با توجه به حضور  مردم در بازار  و عادی انگاری وضعیت کرونا متاسفانه وضعیت بروجرد از زرد به نارنجی تغییر  کرده است.

وی با اشاره به نگران کننده بودن شرایط کرونایی فعلی و افزایش تعداد بیماران بستری شده افزود: همه خودروهای غیربومی و به ویژه پلاک خوزستان حق ورود به این شهرستان را ندارند.

وی تاکید گرد: محدودیت های تردد شبانه نیز از ساعت ۲۱ در بروجرد اعمال شده و گروههای سه و چهار شغلی نسبت به وضعیت شهرستان تعطیل می شود. 

گودرزیان اظهار داشت : وضعیت شهرستان بروجرد نارنجی است که باید محدودیت های جدید اعمال شود.

فرماندار بروجرد ادامه داد: برگزاری کلیه مراسمات ختم و عروسی در شهرستان به خصوص در روستاها ممنوع است و با برگزار کنندگان برخورد قاطع و قانونی می شود.

وی اضافه کرد: برخی روستاها نیز از نظر شیوع ویروس کرونا آمار بالایی دارند که باید قرنطینه شوند.

فرماندار بروجرد تاکید کرد : باید با اعمال محدودیتها، و توصیه جدی به مردم و رعایت پروتکلهای الحاقی تلاش شود تا نیمه فروردین وضعیت کرونا بروجرد کنترل تا به مرحله قرمز کرونابی  وارد نشویم.

گودرزیان افزود: اگر مردم پروتکلها را رعایت نکنند و محدودیتهای لازم اجرا نشود به وضعیت قرمز برخواهیم گشت و انتظار داریم مردم همچون گذشته نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ورزند.

وی تاکید کرد: خودروهایی با پلاک غیر بومی حق تردد در سطح شهرستان را حتی اگر ساکن بروجرد هم هستند را ندارند.

وی یاداور شد: مسافرانی که از قبل وارد شهرستان شده اند تا سه شنبه می‌توانند از شهر خارج شوند در غیر این صورت جریمه خواهند شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close