اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: شاخصه مهم فرد اصلح پایبندی به مبانی اسلام و انقلاب است

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد با تأکید بر اینکه در انتخاب فرد اصلح باید هوشیار باشیم، گفت: شاخصه مهم فرد اصلح پایبندی به مبانی اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام علی حسینی، در گفت و گو با رسا، با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا بیان داشت: انتخاب فرد اصلح نیاز جامعه امروز است.

امام جمعه بروجرد بر ضرورت بصیرت بخشی و روشنگری در این زمینه تأکید کرد و مردم باید به شاخصه های فرد اصلح توجه داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سخنانی از رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: فرد اصلح باید مؤمن، با تقوا، امانتدار، عادل بودن، بابصیرت، دارای همت جهادی و پایبند بودن به مبانی و ارزش های اسلام، انقلاب و اهداف ملت  باشد.

زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

وی با تأکید بر اینکه باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود، گفت: مسؤولان باید با حمایت از مردم زمینه‌ ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشند.

حجت الاسلام حسینی از مردم به عنوان حامی نظام و ولایت یاد کرد و عنوان داشت: حمایت مسؤولان از مردم در زمینه های مختلف باید مورد توجه باشد.

وی با اشاره به حضور همیشه در صحنه مردم و حمایت از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در طول تاریخ گفت:  ملت ایران در طول ۴۲سال گذشته در همه عرصه های انقلاب محکم و استوار حضور داشته و همواره برگی زرین در تاریخ انقلاب و نظام اسلامی ورق زده اند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: در انتخابات پیش رو نیز حضور حداکثری خود پای صندوق های اخذ رای حماسه ای دیگر خلق خواهند نمود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close