اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: نامزدها شعارهای غیرعملی ندهند

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت : نامزدهای ریاست جمهوری از دادن وعده و شعارهای غیرعملی پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام سید “علی حسینی” در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: نامزدهای ریاست جمهوری باید  از دادن شعارهای غیر واقعی پرهیز کنند و حوزه اختیارات خود را به دقت بررسی و وعده و شعارهای آنها در تبلیغات انتخابات براساس امکانات کشور باشد.

وی اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نباید  به خاطر کسب رای بیشتر وعده های غیرعملی داد و زمینه بدبینی مردم را فراهم نمود.

امام جمعه بروجرد همچنین گفت: رقبای انتخاباتی باید با یکدیگر رفیق باشند و از تخریب یکدیگر پرهیز و فضایی سالم و پرشور را برای انتخاب افرادی اصلح، توانمند و کارآمد و برخوردار از نیروی ایمان و پایبند به ارزشهای دیتی و اسلامی را برگزینند.

حجت الاسلام حسینی بر رعایت اخلاق و ادب انتخاباتی در برنامه ها و تبلیغات انتخاباتی داوطلبان شوراهای شهر و ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: نامزدها باید از شعارهای هنجارشکن خودداری کنند و زمینه دلسردی و کم رنگ شدن انتخابات را با هنجارشکنی فراهم نکنند.

وی اظهار داشت : در شرایط و  موقعیت حساسی قرار داریم که باید برای حفظ ارزشهای انقلاب و اسلام و دفاع از خون هزارن شهید مانند سردار سلیمانی  تنور انتخابات را گرم و با  انتخاب افرادی  اصلح  ،پایبند به اهداف الهی کشور را در پیشبرد اهداف یاری کنیم.

 وی ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (ع) و آغاز هفته حج و  هفته جهادکشاورزی گفت: جهاد کشاورزی منشا خیر و برکات بوده  اما در بحث مصرف بهینه از آب  نتوانسته ایم بحث آب را بهینه سازی کنیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close