اخبار بروجردلرستان

یک میلیون و ۵۵۰ هزار در لرستان واجد شرایط شرکت در انتخابات ۱۴۰۰هستند

روزهای بروجرد- رییس ستاد انتخابات لرستان گفت: یک میلیون و ۵۵۰ هزار نفر از مجموع جمعیت حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری این استان واجد شرایط شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد امسال هستند.

به گزارش ایرنا ” محمود ثمینی” به رسانه ها بیان کرد: با اعلام اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، فهرست این افراد در مهلت قانونی معین شده توسط فرمانداری ها به عموم اطلاع‌رسانی خواهد شد و تبلیغات کاندیداها طبق جدول زمانبندی آغاز می شود.

وی ضمن اعلام آمادگی لرستان برای برگزاری انتخابات خردادماه اظهار داشت: تمامی بسترها برای برگزاری انتخاباتی سالم، بی طرفانه و قانونمند در استان فراهم است و رسانه ها در این راستا بسیار موثر هستند.

وی افزود: تاکید معاونت سیاسی وزارت کشور بر سلامت و حفظ بی طرفی انتخابات به عنوان خط قرمز این رخداد مهم است و همه عوامل برگزاری این رویداد مهم ملزم به رعایت اصل بی طرفی و قانون مداری به عنوان منشور اخلاقی انتخابات هستند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

 

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close