اخبار بروجردلرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان: محرم امسال هیچ هیئتی تعطیل نیست

روزهای بروجرد- مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه محرم امسال هیچ هیئت، روضه و جایگاهی تعطیل نخواهد بود، گفت: مراسمات محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، حجت الاسلام مهدی قدرتی در گردهمایی «نسل حسینی» ویژه هیئات مذهبی و مداحان لرستان با اشاره به اینکه همکاران ما از یک ماه قبل برای برگزاری مطلوب برنامه‌های محرم برنامه ریزی کرده‌اند، اظهار داشت: امسال با ۲۵۰۰ هیئت مذهبی در سطح استان و ۶۰۰ نفر از مبلغان به استقبال برنامه‌های ماه محرم می‌رویم.

وی با بیان اینکه کارهای خیلی زیادی صورت گرفته از جمله تدارک مراسماتی که در خرم آباد و دیگر شهرها ویژه‌تر است، تمهید شده است؛ تصریح کرد: مراسم چاوش خوانی امشب و فردا شب در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌های خوب و جدید امسال، کارگاه‌های تخصصی و محتوایی است که برگزار شده است؛ افزود: سیاه پوشی همه استان از جایگاه‌های ثابت تا متحرک و میدان‌ها و معابر و خودروها و… انجام شده و در دستور کار است.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اینکه امسال هیچ هیئتی تعطیل نیست، هیچ روضه و جایگاهی تعطیل نخواهد بود و مراسمات برگزار می‌شود، ادامه داد: امسال برنامه‌های مربوط به هیئت‌های زنجیر زنی و طبل و سنج را نیز خواهیم داشت و البته دسته‌روی ها محله‌ای است و نباید از محله خود بیرون برویم.

وی با بیان اینکه امسال تجمع نخواهیم داشت و فاصله گذاری ها باید بهتر برگزار شود، تصریح کرد: قول داده‌ایم هیئتی‌های ما پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند و نسبت به سلامتی مردم حساس هستند؛ لذا همه باید از ماسک استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه سال گذشته مراسمات مسقف برگزار نشد اما امسال در فضای باز با یک سوم جمعیت و در فضای بسته با یک چهارم جمعیت مراسمات برگزار می‌شود، گفت: ان شاالله خدا توفیق دهد عزای سیدالشهدا را به خوبی برگزار کنیم.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close