اخبار بروجرد

۵۰ تخت ویژه کرونا به ظرفیت بیمارستان‌های بروجرد اضافه می‌شود

روزهای بروجرد- رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: در راستای خدمت رسانی مطلوب به بیماران کووید ۱۹ بستری شده در مراکز درمانی ۵۰ تخت ویژه کرونا به ظرفیت بیمارستان‌های بروجرد اضافه می‌شود.

امین ثروتی در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به بستری بیش از ۲۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های این شهر و کمبود تخت بیمارستانی جلسه اضطراری با ستاد کرونا برای افزایش تخت بیمارستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا وی اظهار داشت: در این جلسه  مقرر شد در محل دانشگاه آزاد بروجرد با همکاری دانشگاه آیت الله بروجردی ۵۰ تخت تجهیز شده و سازمان نظام پزشکی بروجرد، پزشکان مجرب و متعهد جهت تسریع در امر درمان بیماران، همکاری و همیاری لازم را با مجموعه درمان و سلامت شهرستان داشته باشند.

ثروتی بیان کرد: در چند روز گذشته تعداد مبتلایان در بروجرد افزایش یافته و حدود ۲۵۰ نفر بیماری کرونایی در بیمارستان های بروجرد بستری هستند و ضرورت دارد جهت جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان در روزهای پیش رو رعایت دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی در اولویت کاری خود قرار گیرد.

وی تاکید کرد: باید تلاش نمود با دوری جستن از دورهمی ها و تجمعات ضمن کاهش ابتلا به این ویروس کشنده کادر درمان را در ارایه هر چه بهتر خدمات دهی به بیماران کمک کنند.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close