اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: همه موفقیت‌ها را مدیون رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری هستیم

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: اعضای دولت سیزدهم مردمی بوده و همه باید این روحیه تقویت و حفظ کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: مراسم تحلیف رییس جمهوری منتخب ایران اسلامی با حضور ۸۰ کشور جهان برگزار شد که نشان از عزت و اقتدار ایران در دنیا است.

وی با تاکید بر اینکه همه این موفقیت‌ها را مدیون رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری هستیم، اظهار داشت: دولت مردمی باید هرچه زودتر با تشکیل کابینه در راستای حل مشکلات کشور اقدام عملی و جهادی کنند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: دولت مردمی باید وزرایش در دل مردم باشند و توصیه های مقام معظم رهبری را سرلوحه اقداماتشان قرار دهند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: در مراسم تحلیف برخی مهمانان کشورهای خارجی به دلیل ترس از آمریکا حضور نداشتند ولی ۸۰ کشور بدون ترس از سردمداران استکبار جهانی در این آیین حاضر شدند که نشان اقتدار، عظمت و جایگاه ایران در دنیا است.

وی با اشاره به ۱۷ مردادماه و گرامیداشت روز خبرنگار ادامه داد: در ۱۷ مرداد ۷۷ شهید محمود صارمی خبرنگار جسور و بی باک خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزارشریف جان خود را در دفاع از اسلام و قرآن و در راستای تعهد و انجام وظیفه از دست داد.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: همه خبرنگاران باید با الگو گیری از حس وظیفه شناسی و مسوولیت پذیری شهید صارمی و دیگر شهدای رسانه در راستای حل مشکلات جامعه اقدام و بهترین راهکارها را ارایه دهند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به آغاز فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: اعضای شوراهای شهر و روستا باید با نظر سنجی و شناخت دقیق به وعده‌های خود در زمان انتخابات عمل کرده و در راستای حل مشکلات و معضلات شهری و روستایی گام بردارند.
وی افزود: مردم انتظار دارند شوراهای شهر و روستا با وحدت و همدلی مشکلات و معضلات را اولویت بندی کرده و در حد اختیارات عمل کنند.
امام جمعه بروجرد اظهار داشت: رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند که علت غرق شدن کشتی آنها ایران است و باید برای اثبات این ادعا دلیل بیاورد.

وی تاکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی حماقت کرده و تهدید خود علیه ایران را عملی کند با توجه به اینکه همه قوا زیر سایه مقام معظم  رهبری هستند جواب محکمی به او داده خواهد شد و ضربه سنگینی می‌خورد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close