لرستان

واگذاری تعیین تکلیف لباس فرم دانش آموزان به شورای مدرسه

روزهای بروجرد- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان درخصوص ضوابط تهیه لباس فرم دانش آموزان در مهر ١۴٠٠ توضیح داد .

فریبا گله دار اظهارکرد: در رابطه با خرید لباس فرم مدارس با توجه به اینکه هنوز هم روند بازگشایی مدارس قطعی نشده است ، تصمیم گیری برای پوشش دانش آموزان به شورای مدرسه واگذار شده که اعضای اصلی این شورا، نمایندگان اولیا می باشند . 

وی با اشاره به اینکه هیچ جایگاهی از استان و یا ادارات شهرستانها و مناطق در مورد لباس فرم دانش آموزی نباید دخالت نمایند ، افزود ؛ در مدارسی که برای تهیه لباس فرم ، مرکزی را مشخص می کنند ، بیشتر با نگاه کاهش هزینه ها به دلیل ارائه کار عمده است .

گله دار بر ضوابط در نظر گرفته شده برای پوشش دانش آموزان در کلاس‌های درس تاکید کرد و گفت ؛ چارچوب اعلام شده بر این اساس است که ؛ پوشش دانش آموزان زننده نباشد ، متناسب با شرایط سنی و جنسیت فرد بوده و به شادی و روحیه بخشی دانش آموز کمک کند .

به گفته ی وی ، سال گذشته برای تهیه لباس فرم مدرسه ، استفاده از لباس فرم سال های قبل مجاز شد و اگر امسال هم بازگشایی صورت گیرد ، نظم و هماهنگی در لباس فرم مشکلی ندارد و حتی امسال هم می تواند شرایط پوشش دانش آموزان مانند سال قبل تکرار شود .

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close