اخبار بروجرد

۲۱ کلاس درس در شهرستان بروجرد افتتاح شد

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: با مشارکت خیرین مدرسه ساز ۲۱ کلاس درس در قالب ۶ واحد آموزشی احداث و روز پنجشنبه تحویل آموزش و پرورش داده شد.

“محمد مهرافزون” در حاشیه افتتاح این واحدهای آموزشی در گفت وگو با ایرنا افزود: ساخت این واحدهای آموزشی در فضایی به مساحت سه هزار مترمربع زیربنا و با مشارکت خیرین  مدرسه ساز در مناطق کم برخوردار شهرستان بروجرد احداث شده است.

وی اظهار داشت: برای ساخت این واحدهای آموزشی بیش از ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان نیز اظهار داشت: از سال ۱۳۷۸ تاکنون بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان توسط خیرین مدرسه ساز برای ساخت مدرسه در لرستان هزینه شده و امروز هم شاهد به ثمر نشستن کار نیک یکی از همین عزیزان هستیم.

فاطمه مقصودی نماینده بروجرد نیز ضمن قدردانی از کار نیک خیرین مدرسه ساز گفت : برای توسعه نیازمند ایجاد محیط آموزشی مناسب هستیم چون پایه و اساس  توسعه،  آموزش و تعلیم و تعلم است.

مقصودی در ادامه عنوان کرد : توسعه آموزش و ایجاد بستر مناسب باید هم از جنبه سخت افزاری و هم از جنبه نرم افزاری مورد توجه قرار گیرد و با توجه به عمر بالای بسیاری از مدارس بروجرد بنظر می رسد ، ساخت مدرسه در این منطقه مدتی مغفول مانده بود که با مدیریت جدید نوسازی مدارس ، شاهد پویایی در این شهرستان هستیم.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close