اخبار بروجردلرستان

استاندار خبر داد: احتمال بدتر شدن وضعیت کرونا در لرستان

روزهای بروجرد- استاندار لرستان گفت: وضعیت شیوع کرونا در استان و ابتلای شهروندان مطلوب نیست و احتمال بدتر شدن این شرایط وجود دارد.

سیدموسی خادمی در پنجمین جلسه شورای اداری استان افزود: لرستان همچنان در مرحله صعود بیماری کووید ۱۹ می باشد و ممکن است وضعیت بدتر شود.

وی اظهار داشت: هنوز به اوج پنجمین دوره شیوع کرونا در استان نرسیده ایم که لازم است مدیران، منبع انتشار اطلاعات و آگاهی رسانی برای مقابله با بیماری در مجموعه خود باشند و رعایت پروتکل های بهداشتی را ترویج کنند.

استاندار لرستان به موضوع بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: آمادگی لازم برای سال تحصیلی جدید در هر شرایطی که اعلام شود وجود دارد و مدارس استان مطابق مصوبات ستاد ملی کرونا به صورت مجازی یا حضوری بازگشایی می شوند.

خادمی همچنین با معرفی دستگاه های برتر استان در جشنواره شهید رجایی اضافه کرد: مدیریت فرودگاه خرم آباد، اداره کل امور مالیاتی و اداره کل ثبت احوال لرستان به عنوان دستگاه‌های برتر این جشنواره انتخاب شده اند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد خوب دانشگاه علوم پزشکی لرستان در شرایط کرونایی خاطرنشان کرد: در ارزیابی اخیر وزارت کشور، لرستان بین استانداری های کشور در حیطه ارزیابی عملکرد در سطح عالی قرار گرفته است.

وی گفت: همچنین فرمانداری های ازنا، بروجرد، الیگودرز و پلدختر در سال ۹۹ به عنوان فرمانداری های برتر انتخاب شده اند.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close