اخبار بروجردویژه ها

بروجرد ۳۵۴ واحد صنعتی دارد

روزهای بروجرد– رییس اداره صمت بروجرد گفت: این شهرستان ۳۵۴ واحد صنعتی دارد.

محمد اصل مرز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای شعار جهش تولید، هماهنگی و ارتباط صنعت و دانشگاه، نمایشگاه صنایع و دستاوردهای صنعت شهرستان بروجرد از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت‌ ماه در سایت نمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسنا، او با بیان اینکه این رویداد با حضور مسؤولان کشوری و استانی شروع خواهد شد، ادامه داد: شهرستان بروجرد با داشتن ۳۵۴ واحد صنعتی و معدنی ۳۴ درصد صنعت استان را به خود اختصاص داده است.

رییس اداره صمت بروجرد با اشاره به اینکه ۶۶۴۳ نفر در واحدهای صنعتی بروجرد مشغول به فعالیت هستند، بیان کرد: سال گذشته ۲۰ واحد صنعتی احیا شد و هیچ واحد صنعتی تعطیل نشد.

اصل مرز گفت: حدود ۲۰ درصد واحدهای صنعتی بروجرد غیرفعال است، امیدواریم با برنامه‌ریزی حمایت از کارگاه‌های خرد از نظر تسهیلات و دیگر مشوق‌های تولیدی، این تعداد را به چرخه تولید برگردانیم.

او بیان کرد: ایجاد شهرک‌های صنعتی تخصصی (دارویی، غذایی، نساجی، فلز)، ایجاد نمایشگاه دائمی، تبدیل لکه‌های صنعتی به ناحیه صنعتی با هدف بهره‌مندی از مزایای شرکت شهرک‌های صنعتی، تأسیس شهرک صنعتی شماره ۳، ایجاد دفتر گمرک، ایجاد نمایندگی اتاق بازرگانی، ایجاد ترانزیت حمل‌ونقل، ایجاد شهرک تخصصی صنایع معدنی از برنامه‌ها و پیشنهادهای اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان است که امیدواریم مورد توجه مسؤولان قرار گیرد و شاهد رونق و اشتغال بیشتر در این شهرستان باشیم.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close