لرستان

رییس دادگستری استان: لرستان، استانداری می‌خواهد که یک پا در استان و یک پا در مرکز داشته باشد

روزهای بروجرد- رییس‌ کل دادگستری لرستان گفت: ضرورت دارد که کارگروه ویژه توسعه لرستان در سطح ملی ایجاد شود.

به گزارش مهر، محمد رزم در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه لرستان از امنیت پایدار مطلوبی برخوردار است، اظهار داشت: اعضای شورای تأمین نهایت همکاری را در راستای توسعه و ارتقای شاخص‌های اقتصادی لرستان با استاندار جدید خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم نعمت است، افزود: آقای زیویار اولین استاندار بومی لرستان هستند و با توجه به ویژه بودن استان از سوی رئیس جمهور، مسئولیت استاندار جدید در خدمت به مردم سنگین است.

رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر کار جهادی در لرستان عنوان کرد: عبور از موانع، برنامه ریزی دقیق، تقویت زیرساخت‌ها و … باید از سوی استاندار جدید مورد توجه قرار بگیرد.

رزم با تاکید بر اینکه استان محرومی مانند لرستان، استانداری می‌خواهد که یک پا در استان و یک پا در مرکز داشته باشد، گفت: عدم سرمایه گذاری در لرستان، بیکاری، پایین بودن سرانه درآمد استان و… از جمله مشکلات استان است.

وی با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات واحدهای اقتصادی استان، رفع بروکراسی اداری، رفع مشکلات کارخانه‌های مقروض و … ادامه داد: ضرورت دارد که در لرستان شاهد توازن منطقه‌ای باشیم، ضرورت دارد که کارگروه ویژه توسعه لرستان در سطح ملی ایجاد شود.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به ضرورت سرمایه گذاری سالانه ۳۰ هزار میلیاردی در لرستان به مدت چهار سال گفت: استاندار جدید باید از اختیارات لازم برخوردار باشند و با نگاه برنامه محور و آینده نگر قطار توسعه لرستان را به مقصد برسانند.

رزم بر ضرورت رشد توسعه لرستان تاکید کرد و گفت: امیدواریم در نیمه دوم سال شاهد عملیاتی شدن شعار سال، تلاش و روحیه جهادی استاندار جدید باشیم.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close