اخبار بروجرد

شهردار: تدوین سند چشم‌انداز پنج ساله شهر بروجرد ضروری است

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: تدوین سند چشم انداز پنج ساله برای توسعه و پیشرفت زیرساخت‌ها و مبلمان شهری در بروجرد لازم و ضروری است.

” یحیی عیدی بیرانوند” در گفت وگو با ایرنا افزود: دارا بودن نقشه راه برای سهولت و تسریع در انجام وظایف و حل مشکلات و کمبودها در سطح شهر بروجرد ضروری بوده و موجب می‌شود با انتصاب شهرداران جدید اختلالی در روند اجرایی طرح‌های شهری به وجود نیاید.

وی اظهار داشت: در تلاش هستیم تا با تدوین سند چشم انداز پنج ساله با مشارکت دانشگاه، شورای اسلامی شهر، مردم، مشاوران و کارشناسان این مهم محقق شود تا بتوان نقشه راه را تدوین نمود.

وی بیان کرد: در بروجرد طرح‌های مهمی از جمله اجرای طرح کمربندی. تقاطع‌های غیرهمسطح، دریاچه مصنوعی از مطالبات عمومی بوده که در سند چشم انداز پنج ساله مشخص شده است.

شهردار بروجرد اضافه کرد: برخی واحدهای صنفی بروجرد با مسدود کردن مسیر تردد و پیاده‌روها مشکلاتی برای مردم ایجاد می‌کنند که با این واحدهای متخلف به شدت برخورد خواهد شد.

عیدی بیرانوند ادامه داد: برخی از پارک‌ها و بوستان‌های شهری فاقد سرویس بهداشتی و امکانات رفاهی بوده که در اولویت قرار داده شد و کار مناسب سازی و بهسازی پیاده‌روها در سطح شهر و آسفالت معابر و کوچه‌ها در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی با اشاره با ساماندهی کارتن خواب‌ها گفت: راه اندازی گرم خانه برای کارتن خواب وظیفه شهرداری به تنهایی نیست و  باید با همه دستگاه‌های ذیربط همکاری لازم را در این مورد انجام دهند.

عیدی بیرانوند با اشاره به وجود سگ‌های ولگرد اظهار داشت: سگ‌ها موجوداتی هستند که حق حیات دارند براین اساس مکانی در نظر گرفته شده تا پس از زنده گیری به این مکان منتقل و نگهداری شود و تا کنون نیز ۱۵ قلاده جمع‌آوری شده است.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۱۰ پروژه شهری در بروجرد مانند دروازه ورودی بروجرد درحاِل اجرا است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close