لرستان

فرمانده سپاه لرستان: از استاندار ویژه لرستان حمایت می کنم/لزوم انتخاب گزینه انقلابی

روزهای بروجرد- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با بیان اینکه سپاه از استاندار ویژه لرستان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد؛ بر لزوم انتخاب فردی انقلابی، قوی و ملی تاکید کرد.

به گزارش مهر، سردار مرتضی کشکولی در مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام معمولان اظهار کرد: مزار شهدا در هر شهر و دیار در سراسر کشور نمادی از آزادی خواهی، استقلال طلبی، کفر ستیزی و چراغ هدایت بشریت است.

وی افزود: دوران دفاع مقدس قطعه‌ای از انقلاب اسلامی است که رزمندگان در این دوران با لبیک به امام راحل در جبهه اسلام در برابر تمام کفر ایستادند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان یادآور شد: جنگ تحمیلی که در ابتدای انقلاب اسلامی از سوی صدام به پشتوانه استکبار و آمریکا بر ایران تحمیل شد، بهانه بود بلکه هدف دشمن خاموش کردن نورانیت انقلاب اسلامی و جلوگیری از گسترش آن بود.

سردار کشکولی افزود: رزمندگان و شهدا تمام قد در دوران دفاع مقدس از شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی دفاع کردند و در دنیا این ایستادگی الگو شد و نمود پیدا کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: کسانی که دفاع مقدس را از انقلاب اسلامی جدا می‌دانند و شهدا را مرده فرض می‌کنند از درک قداست و فیوضات این دوران عاجزند چرا که شهدای دفاع مقدس به تأسی از سید شهدا (ع) برای آزادی جهانی بشریت جنگیدند و ماندگار شدند.

سردار کشکولی افزود: نه تنها در ممالک اسلامی و در بین مسلمانان بلکه وجدان بیدار و آزادی خواه تمام انسان‌ها در سراسر دنیا قداست شهدای انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس را می‌پذیرد و سرشت انسان‌های آزاده زیر بار طاغوت نمی‌رود و ظلم را نمی‌پذیرد.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران به فرموده امام راحل انفجار نور بود که این جمله شعار نیست، بلکه برگرفته از آیات قرآن و کنار زدن طاغوت و رفتن به سوی نورانیت و گسترش آن در جهان بود و قداست شهدا نیز به همین منظور است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سپاه از استاندار ویژه‌ای که برای لرستان انتخاب می‌شود، پشتیبانی و حمایت می‌کند، گفت: استاندار هر کس که باشد باید فردی انقلابی، ملی، مقتدر و قوی و متعلق به همه مردم باشد و برای رفع مشکلات آنها گام بردارد.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close