اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: دشمنان از طرح مسائل در فضای مجازی سوء استفاده می‌کنند

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: دشمنان از طرح بسیاری مسائل در فضای مجازی سوء استفاده می‌کنند بنابراین باید تولید و انتقال محتوا در این فضا با دقت بیشتری صورت گیرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: شهریور سال گذشته یکی از افراد مرکز نگهداری سالمندان بروجرد توسط فردی کتک خورده است که حکم قضایی فرد خاطی مهرماه پارسال قاطعانه صادر شد و به مجازات رسید.

وی اضافه کرد: این موضوع به تازگی در فضای مجازی مطرح شد و در حالیکه برخورد با فرد متخلف انجام شده است چرا باید این مطلب و خبر آن منتشر و سبب خوشحالی دشمن شود؟

امام جمعه بروجرد همچنین با اشاره به میلاد پیامبر (ص) گفت: جشن این مناسبت سه شب با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین شهادت مصطفی خمینی را منشا قیام امام راحل دانست و افزود: دشمن به خیال باطل خود تصور کرد که وجود پسر امام(ره) خطرناک است ولی شهادت این بزرگوار، مرجع قیام شد و سخنرانان شجاع و مخلص به افشاگری علیه دشمن پرداختند.

وی همچنین خواستار صدور مجازات متناسب با جرم توسط دستگاه قضا شد و با تاکید بر تکریم ارباب رجوع گفت: کارکنان ادارات، مسوولان و مدیران باید مراقب حقوق مردم باشند چراکه کسی حق اهانت به ارباب رجوع را ندارد.

 

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close