اخبار بروجرد

فرمانده سپاه لرستان: بسیج یاریگر دولت و ملت است

روزهای بروجرد- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بسیج از الطاف خداوند متعال و یاریگر دولت و ملت در همه عرصه‌ها است.

به گزارش  ایرنا سردار” مرتضی کشکولی” در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: بسیج میقات پا برهنه‌گان و شجره طیبه است که همانند درخت تناوری به اقتضای زمان و مکان میوه می دهد.

وی تصریح کرد: زمانی حسین فهمیده ها بودند و امروز نیز شهیدان حجی و حاج قاسم ها هستند که در هر برهه ای تاثیرگذار و الهام بخش بوده اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بسیج در همه عرصه هایی که اسلام و قرآن نیاز دارد وارد می شود و همین موضوع این نهاد را مقدس و محبوب کرده است.

سردار کشکولی با بیان اینکه پیوند میان بسیجیان با امام زمان (عج) ناگسستنی است و بسیجیان سربازان این امام هستند اظهار داشت: بسیج باید روز به روز پیشرفت کند و نسل جوان و نوجوان را به سمت خود بکشاند.

وی با اشاره به استراتژی و سیاست منافقان، اسرائیل، آمریکا و وهابیت بر مبنای جدایی مردم از نظام و ولایت بیان کرد: بسیجیان همواره تلاش کرده اند که توطئه دشمنان نقش بر آب شود.

وی اظهارداشت: بسیجیان بدون هیچ مزدی و چشمداشت مادی در راه اسلام و قرآن تلاش و تنها با خداوند معامله می کنند و بر همین اساس است که در همه عرصه ها وارد و یاریگر دولت و ملت می شوند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: سپاه امروز مفتخر است که تعلیم، تربیت و جذب بسیجیان به عنوان بندگان خالص خدا را انجام می دهد و در این راستا خوب عمل کرده است.

اول آذرماه روز بسیج مستضعفان نامگذاری شده است و هر ساله همزمان با این مناسبت برنامه هایی به مدت یک هفته در کشور اجرا می‌شود.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close