اخبار بروجرد

جلسه بررسی وضعیت سرمایه گذاری و رفع موانع تولید شهرستان بروجرد

روزهای بروجرد- جلسه قرارگاه تسهیل سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید شهرستان بروجرد به ریاست فرهاد زیویار استاندار لرستان، با حضور فرماندار بروجرد و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

فرهاد زیویار در حاشیه این نشست اظهار داشت: این جلسه بنا به پیشنهاد و دعوت امام جمعه و فرماندار شهرستان بروجرد در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

استاندار لرستان تصریح کرد: جلسه امروز عمدتاً بر فرایند نظامهای اداری برای پاسخگویی به استعلام هایی که از مرکز استان انجام می پذیرد اختصاص یافت.

وی افزود: از آنجا که فرمانداری بروجرد فرمانداری ویژه است می بایست اختیارات ویژه به این فرمانداری از قبل داده می‌شد که به دلیل نبودن زیرساخت‌های قانونی و قواعد و مقررات حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد مبناها آماده شده و به همین جهت تصمیم گرفتیم به جای این که این نکات در مرکز استان مطرح شود با حضور در بروجرد موانع تولید در این شهرستان شناسایی و رفع شوند و ضمناً با توجه به گزارش مدیران کل و استعلامات موانع تولید، در جلسات آینده بتوانیم در قالب پیشنهادات مکتوب گام‌هایی در جهت کاهش استعلامات از مرکز استان داشته باشیم.

زیویار بر انجام کارها و امورات استان با همکاری بین دستگاهی و استفاده از ظرفیت های موجود به منظور رفع مشکلات پیش رو تاکید کرد.

وی با اشاره به پیشنهاد ایجاد شهرک های صنعتی در شهرستان بروجرد گفت: در این خصوص تصمیمات لازم در مرکز استان اتخاذ خواهد شد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close