اخبار بروجردلرستانویژه ها

۱۸ درصد مردم لرستان تحت پوشش کمیته امداد هستند

روزهای بروجرد- مدیرکل کمیته امداد امام استان لرستان گفت: بیش از ۱۸ درصد از جمعیت استان تحت پوشش خدمات کمیته امداد قرار دارند .

جلال شیخ پور در گفتگو با خبرآنلاین اظهار داشت: سیاست امداد خدمات رسانی بموقع و اثر گذار با محوریت عدالت گستری است و در این مسیر تلاش حداکثری بکار گرفته خواهد شد .

وی افزود: با توجه به در پیش بودن فصل سرما تعداد ۲۵۰۰ عدد بخاری گازی تهیه شده و خانواده هایی نیز که فاقد این وسیله گرمایی هستند شناسایی و در حال تحویل به آنها هستیم .

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه به آمار نگران کننده خانواده های تحت پوشش اشاره کرد و گفت: تعداد ۱۰۰ هزار خانواده با جمعیتی بالغ بر ۲۱۵ هزار نفر بطور مستقیم از خدمات امداد بهره مند هستند و سایر افرادی هم که تحت پوشش نیستند بطور موردی کمک هایی به آنها خواهد شد .

شیخ پور با بیان اینکه ۱۸ درصد از جمعیت استان تحت پوشش خدمات امداد قرار دارند اظهار داشت: در سفر رییس جمهوری به استان حدود ۱۰۷ هزار نامه مردمی تحویل داده شد که ۵۲ هزار نامه به امداد ارجاع گردید که در حال رسیدگی و کسانیکه تحت پوشش امداد هستند و نیاز اشتغال و مسکن دارند در بانک اطلاعاتی ثبت میشوند و باتوجه به شرایط افراد تسهیلاتی به آنها ارائه خواهد شد .

جلال شیخ پور همچنین از ساخت ۳۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان مناطق محروم استان خبر داد و افزود: در تلاش هستیم این تعداد به ۱۰۰۰ واحد مسکونی افزایش یابیم

مدیرکل کمیته امداد استان ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی طی انعقاد تفاهم نامه امدادکشور و سپاه پاسداران از دیگر اقدامات مهم امداد در کشور دانست و تصریح کرد: از این تعداد در فاز اول تعداد ۲۵۰ واحد سهم لرستان است که با همکاری و مساعدت سپاه استان کما فی سابق کار اجرایی این تعداد آغاز خواهد شد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close