اخبار بروجردلرستان

آخرین وضعیت فعالیت آموزشی مدارس لرستان تا پایان سال ۱۴۰۰ 

روزهای بروجرد– استاندار لرستان در جلسه ستاد استانی کرونا با تأکید بر اهمیت آموزش حضوری دانش‌آموزان گفت: در مدارسی که دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت می‌شود آموزش حضوری یا ترکیبی دانش آموزان در دستور کار قرار گیرد.


فرهاد زیویار با قدردانی از اینکه بیش از ۹۷ درصد فرهنگیان نوبت اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند گفت: برای دریافت نوبت سوم این واکسن هم انتظار بیشتری از فرهنگیان می‌رود چون این قشر زحمت کش الگویی برای جامعه و دانش‌آموزان هستند.

سرپرست آموزش و پرورش استان هم در این جلسه آخرین وضعیت آموزشی و تربیتی مدارس را تا پایان سال ۱۴۰۰ تشریح کرد و گفت: وضعیت آموزش در همه مقاطع شهری، روستایی و عشایری استان در شهرستان‌های با رنگ‌بندی زرد و آبی و همچنین مدارس مناطق روستایی و عشایری شهرستان‌های نارنجی، حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌باشد.

سید عیسی سهرابی با بیان اینکه آموزش در مدارس شهری شهرستان‌های با رنگ‌بندی نارنجی، مدارس روستایی و عشایری شهرستان‌های قرمز و مدارس شهری متوسطه اول و دوم شهر‌های قرمز بصورت ترکیبی است گفت: فعالیت آموزشی پیش دبستانی و مقطع ابتدایی مناطق قرمز به صورت مجازی خواهد بود.

د رآخرین رنگ‌بندی کرونایی کشور که شامگاه جمعه ششم اسفندماه منتشر شد، شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت، الیگودرز، پلدختر و ازنا در وضعیت قرمز کرونایی و شهرستانها دورود، دلفان، سلسله و رومشکان در وضعیت نارنجی ، شهرستان چگنی در وضعیت زرد و هیچ شهری از لرستان در وضعیت آبی قرار ندارد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close