اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر در شهر راه‌اندازی شده است

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: موفقیت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه، برای دشمن سخت است و دشمن به فکر ایجاد تفرقه افتاده تا به هدفشان برسند اما پیروزی همیشه از آن حق است.

 حجت الاسلام «سیدعلی حسینی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان، اظهار داشت: دشمن وقتی توان موشکی جمهوری اسلامی و سپاه را دید، دچار وحشت شده و آمریکا و اسرائیل از این پیشرفت موشکی هراس دارند.

وی افزود: همچنین وقتی دشمنان متوجه شده که در مذاکرات هسته ای، تیم مذاکره کننده با موضع قوی محکم مانده و ایستادگی در برابر غرب سبب شده تا آنها نگران شوند و تحمل این همه ايستادگی برای دشمن بسیار سخت است.

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: موفقیت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه، برای دشمن سخت است و دشمن به فکر ایجاد تفرقه افتاده تا به هدفشان برسند اما پیروزی همیشه از ان حق است.

وی تصریح کرد: در رژیم صهیونیستی ناهنجاری و آشوبی به پا شده و جوانان فلسطینی با ایستادگی،  آنها را به عقب راندند.

حسینی با اشاره به گروه های امر به معروف و نهی از منکر در بروجرد گفت: گروه های امر به معروف و نهی از منکر راه اندازی شده تا در صورت مشاهده هر گونه ناهنجاری تذکراتی داده شود و نباید اجازه داد در شهر بروجرد که شهر علم و اجتهاد است، کسی روزه خواری کند و عده ای آزادانه روزه خواری کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز جنگ بدر ،بیان کرد: این جنگ در ماه رمضان رخ داد که در این جنگ لشکر دشمن سه برابر لشکر اسلام بود ولی چون آنها خدا را نداشتند و معنای توکل به خدا را نمی دانستند شکست خوردند و گروه مقابل و حق، با توکل به خدا پیروز میدان شدند، همان خدایی که رزمندگان ما را در هشت سال جنگ تحمیلی یاری نمود.

وی خاطر نشان کرد: از مناسبت های پیش رو، ولادت امام حسن (ع) است که به همین مناسبت جشنی در مصلی بعد از نماز مغرب برگزار می شود، امام حسن (ع) به عنوان کرم اهل بیت لقب گرفته و سعی کنیم در حد توان به خانوارهای بی بضاعت کمک کنیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close