اخبار بروجرد

جزییات آموزش حضوری دانشگاه آزاد بروجرد از چهارده فروردین

روزهای بروجرد- رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: آموزش حضوری از روز ۱۴ فروردین برقرار است و دانشجویان باید در کلاس‌ها حضور داشته باشند.

داریوش جاوید در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا و بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، از روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ دانشگاه پذیرای دانشجویان عزیز خواهد بود.

رییس دانشگاه آزاد بروجرد عنوان کرد: همانطور که میدانید دانشگاه آزاد اسلامی، پیش از این و باوجود کرونا نیز، کلاس رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی و دروس عملی بصورت حضوری برگزار میکرده. پس آمادگی لازم برای حضوری‌شدن تمامی کلاس‌ها و دروس مختلف را داریم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه کرونا تحت کنترل قرار گرفته، تصمیم بر حضوری‌شدن کامل کلاس‌ها گرفته شده است.

جاوید ذکر چند نکته را برای دانشجویان لازم دانست و ادامه داد: ابتدا اینکه حتما پرینت انتخاب واحد خود را از سامانه‌ی آموزشیار دریافت کنند. ما دوبخش کلاس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد داریم. برخی از دروس که حضوری هستند و در سامانه درج شده. برخی دیگر همچنان مجازی خواهند بود که غالبا دروس عمومی هستند. برخی از دروس هم که بصورت آموزش ترکیبی اعلام شده‌اند که هم مجازی هم حضوری خواهند بود. دروسی که بصورت مجازی درج شده‌اند، تا پایان ترم مجازی خواهند بود.

داریوش جاوید اضافه کرد: طبق دستورالعمل‌های سازمان مرکزی، امتحانات پایان ترم قرار است بصورت حضوری برگزار شوند.

متولی دانشگاه آزاد بروجرد بیان کرد: لازم به ذکر است که تمهیدات لازم برای حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها نیز دیده شده که خواهران و برادران عزیز می‌توانند باتوجه به ظرفیت کافی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، به قسمت مربوطه مراجعه کنند. دانشجویان توجه داشته باشند که متقاضیان خوابگاه باید سه دز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.

وی درخصوص سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان ذکر کرد: طی معاهداتی با سازمان اتوبوسرانی شهرستان سرویس ایاب و ذهاب در اختیار دانشگاه قرار گرفته و طبق برنامه‌ای که از قبل اعلام شده آماده خدمات‌دهی به دانشجویان عزیز خواهند بود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close