اخبار بروجرد

هفت هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر بروجرد بهره‌مند شدند

روزهای بروجرد– رییس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا کنون هفت هزار مسافر و گردشگر از خدمات هلال احمر بروجرد بهره‌مند شدند.

محمد کرمی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه ۲ پست راهنمای مسافران نوروزی در ورودی‌های شهر بروجرد ایجاد شده است، افزود: چهار هزار و ۵۰۰ مسافر  از طرح خدمات ایمنی و سلامت و نیز از طرح دوستدار کودک بهرمند شدند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای پویش ملی بهرفت در پست راهنمای مسافرین نوروزی بیان کرد:  اجرای این پویش و دادن هشدارهای مهم و آگاهانه به مسافران نوروزی در کاهش تصادفات جاده ای در این ایام نقش موثری دارد.

رییس جمعیت هلال احمر بروجرد با اشاره به اهمیت مباحث آموزشی اظهار داشت: در این مدت تعداد پنج هزار و ۵۰۰ مورد خدمات آموزش توسط ۵۰ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان به مسافران نوروزی ارائه شد.

کرمی با اشاره به اجرای پویش « چلچراغ یادواره رفیق خوشبخت ما» در پست راهنمای مسافران نوروزی شهرستان اضافه کرد: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون ۲۵۰ نفر در پویش «چلچراغ یادواره رفیق خوشبخت ما» که نکوداشت خدمات کم نظیر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است، شرکت کردند. 

وی ادامه داد: در نیمه اول تعطیلات نوروز پنج فقره حادثه رانندگی در جاده های شهرستان بروجرد رخ داده که ۱۴نفر مصدوم و ۲ نفر فوتی داشت.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close