اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: مسوولان حل معضل گرانی را جدی بگیرند

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: گرانی و افزایش قیمت‌ها مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده که مسوولان باید در این راستا اقدامات جدی انجام دهند.

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: دولت گام‌هایی در راستای مشکل گرانی برداشته اما باید با همکاری دیگر مسوولان و وزرا اقدامات اساسی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه نباید فشار اقتصادی و گرانی به گونه ای باشد که مردم تورم را پای نظام و انقلاب بگذارند، بیان کرد: مردم بروجرد با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس نشان دادند نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) وفادار هستند.

وی اظهار داشت: مردم غیرتمند، انقلابی و ولایتمدار بروجرد حمایت گسترده خود را در کنار دیگر هم وطنان از ملت مظلوم فلسطین به تصویر کشیدند.

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: روزی سلاح مبارزان فلسطین سنگ بود و امروز به برکت جبهه مقاومت اسلامی، پایمردی ملت فلسطین و شهید قاسم سلیمانی فلسطین دارای موشک‌های نقطه زن است.

وی با تاکید براینکه نمایندگان مردم در مجلس باید از دخالت کردن در عزل و نصب مدیران پرهیز کنند، ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند هرکس کار خودش را انجام دهد، در کارهای همدیگر دخالت نکنند باید این را آویزه گوش قرار بدهیم و بگذاریم مسوولان اجرایی، مدیران ارشد و وزرا در این خصوص تصمیم بگیرند.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: نمابندگان باید آنچه قانون گفته عمل نمایند و خود را در عزل و نصب و اموری که وظیفه آنها نیست، کنار بکشند اگر مسوول یا مدیر اجرایی کمک خواست مشورت و پیشنهاد بدهند، اما اصرار نکنند.

وی ضمن گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطره شهید مطهری از معلمان خواست با الگو گیری از این شهید والامقام در راستای روشنگری جامعه گام بردارند.

امام جمعه بروجرد ضمن گرامیداشت روز کارگر افزود: مسوولان حمایت خود را از کارگران انجام داده و در راستای برطرف نمودن مشکلات آنها گام بردارند.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: جهاد کشاورزی باید در راستای حمایت از کشاورزان آبیاری نوین را بهینه سازی و ترویج دهد.

 

منبع: ایرنا

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close