اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: همه کالاها گران شده است/ این موضوع باید کنترل شود

روزهای بروجرد– امام جمعه بروجرد گفت: از دولت انتظار می رود نظارت بر بازار را با قاطعیت انجام دهد چراکه در جریان جراحی اقتصادی برخی افراد فرصت طلب بازار را متشنج می کنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: اقدام دولت برای جراحی اقتصادی بسیار خوب است و یارانه ها برای چهار رقم کالا کافی است ولی متاسفانه همه کالاها گران شده است که این موضوع باید کنترل شود.

وی اظهار داشت: از دولت انتظار داریم نظارت ها را بیشتر کند و برای این منظور از نیروهای دلسوز نظام و بسیج برای کنترل بازار استفاده شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه برخی از آب گل آلود ماهی می گیرند و کالاها را چندین برابر قیمت می فروشند افزود: نظارت بر بازار در شهرستان بروجرد بر عهده جهاد کشاورزی و اداره صمت گذاشته شده است که متاسفانه ضعیف عمل می کنند.

حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) افزود: رحلت امام خمینی(ره) همه انسان های دین باور را عزادار کرد، استقبال از امام در جهان و تشییع پیکر ایشان نیز بی نظیر بود.

وی اظهار داشت: دشمنان بعد از رحلت امام خوشحال بودند ولی در اندک زمانی رهبری به عنوان جانشین امام(ره) انتخاب شد و دشمنان سر افکنده شدند.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در طول این سال ها گفت: ارگان هایی که مستقیما زیر نظر رهبری اداره شده است پیشرفت های بزرگی داشته اند.

حجت الاسلام حسینی افزود: امروز کشور در عرصه های مختلف نظامی و فناوری با اقتدار در منطقه حضور دارد و دشمنان جرات تعرض و تجاوز را ندارند که تربیت سربازان ارتشی و سپاهی و پیشرفت های هسته ای همگی با فرماندهی مقام معظم رهبری بوده است.

امام جمعه بروجرد با اشاره ه به قیام ۱۵ خرداد گفت: مردم کف پوش ورامین و پیشوا به حمایت از امام خمینی (ره) برخاستند و رژیم پهلوی فهمید که برخورد با امام کار ساده ای نیست  چراکه مردم در برابر رژیم پهلوی ایستادند و از امام(ره) حمایت کردند.

حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به روز جهانی حمایت از کودکان افزود: حمایت از کودکان در جهان شعار پوشالی سازمان های بین المللی است.

وی اظهار داشت: سازمان های بین المللی شعار حمایت از کودکان را سر می دهند و این در حالی است که کودکان در یمن و فلسطین و دیگر کشورهای مسلمان ناجوانمردانه کشته می شوند و آنان سکوت کرده اند.

خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اینکه آمریکا در جریان مذاکرات زور گویی می کند گفت: ایران اسلامی در برابر زورگویی دشمنان محکم ایستاده و مذاکرات را در چارچوب برجام انجام خواهد داد.

حجت الاسلام حسینی افزود: آمریکا و اسرائیل ضعیف تر از هر زمان دیگر هستند و نمی توانند در جریان مذاکرات اقدامات دلخواه خود را تحمیل کنند زیرا تیم مذاکره کننده ایران در برابر زیاده خواهی آنان ایستاده است.

امام جمعه بروجرد همچنین با اشاره به مشکلات فرهنگی در جامعه گفت: امر به معروف و نهی از منکر فراموش شده است و در این راستا هم مشکلات فرهنگی و هم مشکلات اقتصادی وجود دارد که باید با تذکر شفاهی و با آرامش خاطر مشکلات را در جامعه گوشزد کنیم.

حجت الاسلام حسینی افزود: به زودی برای رفع مشکلات فرهنگی و اقتصادی در شهرستان، گروه های امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می شود و تلاش خواهیم کرد با تذکر گفتاری آگاهی مردم را در مورد مشکلات بالا ببریم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close