اخبار بروجرد

مشکل فاضلاب کشتارگاه بروجرد رفع شد

روزهای بروجرد– سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بروجرد گفت: با پیگیری های انجام شده و نظارت مستمر مشکل آلودگی از فاضلاب کشتارگاه بروجرد رفع شد.

مسعوده سعادت فر در گفت و گو با ایرنا افزود: کشتارگاه بروجرد سال‌ها است که مشکل فاضلاب داشته و پساب وارد زمین های کشاورزی اطراف می شد و به یک بحران زیست محیطی تبدیل شده بود.

وی اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده و همکاری شهرداری بروجرد، مشکل فاضلاب کشتارگاه به صورت ریشه ای حل شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بروجرد گفت: برای رفع آلودگی از فاضلاب کشتارگاه چاه‌های خونگیری برای دام های سبک و سنگین احداث شده و خون از پساب کشتارگاه جدا شد که یکی از عوامل مهم در رفع آلودگی زیست محیطی  است.

سعادت فر افزود: سیستم تصفیه فاضلاب کشتارگاه نیز توسط شهرداری احداث شده و با بازدیدی که توسط محیط زیست انجام شده آلودگی از خروجی فاضلاب کشتارگاه نیز رفع شده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرک صنعتی شماره یک بروجرد نیز سیستم فاضلاب وجود دارد و فعال می باشد، افزود: با احداث واحدهای صنعتی جدید در شهرک صنعتی یک شوک به سیستم تصفیه فاضلاب شهرک صنعتی وارد شد و از فروردین امسال محیط زیست وارد عمل شد و واحدهای صنعتی تازه تاسیس را ملزم به اجرای سیستم پیش تصفیه شدند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بروجرد با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی آلاینده در زمان اخذ پروانه بهره برداری ملزم به احداث سیستم پیش تصفیه شده اند، گفت: با پیگیری های قضایی و نظارت و ارائه راه حل پیگیر رفع آلودگی از فاضلاب شهرک صنعتی شماره یک بروجرد هستیم.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close