اخبار ایران

پلیس: یکی دو روز است که سارقان صندوق امانات بانک ملی بازداشت شده‌اند / بخش زیادی از اموال به سرقت رفته مردم، بازگردانده شد

روزهای بروجرد– رییس پلیس پایتخت از دستگیری سارقان صندوق‌های امانات بانک ملی روبروی دانشگاه تهران خبر داد.

سردار حسین رحیمی در ارتباط تلفنی با بخش خبری شبکه خبر در ساعت ۱۱:۴ دقیقه قبل از ظهر گفت: از ساعات اولیه روز دوشنبه مطلع شدیم که این سرقت به وقوع پیوسته و بلافاصله بعد از بازدید از صحنه کار پلیس شروع شد و با تشکیل چندین تیم ویژه از مجرب‌ترین و توانمندترین کارگاهان پلیس آگاهی تهران طرح عملیاتی ویژه برای به دست آوردن سرنخ‌ها و شناسایی سارقین، نحوه سرقت و دستگیری آنان انجام شد.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران کمتر از ۴۸ ساعت، یکی دو روز است که سارقان دستگیر شدند، تمام سارقین و مرتبطین شناسایی و دستگیر شدند و یک بخشی در داخل کشور و بخشی هم که به خارج از کشور متواری شده بودند دستگیر شدند و بخش عمده‌ای از اموال مردم کشف شده است و کار کماکان ادامه دارد و به مردم عزیز و مالباختگان عرض می‌کنم، پلیس با اقتدار و توانمندی و تسلط خوبی که بر این قبیل مجرمین دارد در کمترین زمان ممکن سارقین و مرتبطین و بخش زیادی از اموال به سرقت رفته مردم کشف شده است و در اطلاع رسانی‌های بعد اطلاعات کامل منتشر خواهد شد.

مجری: چند سارق دستگیر شدند؟

سردار حسین رحیمی / رئیس پلیس پایتخت گفت: تمام عوامل اصلی که بخشی در داخل و با اقدام ویژه‌ای بخشی در خارج از کشور بودند، همه دستگیر شدند و حالا شاید برخی از مرتبطین باشند، ولی عوامل اصلی کامل دستگیر شدند.

دادستان تهران: مقادیر بسیاری از اموال مسروقه در فرودگاه کشف شده

همچنین دادستان تهران، گفت: ۱۳ نفر از سارقان بانک ملی که ۱۰ نفر از آنها در داخل و ۳ نفر خارج از کشور بودند، دستگیر شدند.

علی صالحی عنوان کرد: ۱۳ نفر از متهمان سرقت بانک ملی دستگیر شدند و مقادیر زیادی از اموال مسروقه نیز کشف شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ نفر از متهمان در تهران و شمال کشور دستگیر شدند، عنوان کرد: ۳ نفر از سارقان متواری در کشور همسایه دستگیر شدند.

دادستان تهران عنوان کرد: مقادیر زیادی از اموال مسروقه در فرودگاه امام خمینی (ره) در ماشینی که توسط متهمان تهیه شده بود و مقادیری در تهران کشف شد.

صالحی با بیان اینکه بررسی‌های لازم در خصوص این پرونده در حال انجام است، گفت: در حال حاضر متهمان تحت تحقیقات قضایی و در اختیار ضابطان قرار دارند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close