لرستان

استاندار لرستان: راه‌آهن خرم‌آباد سخت‌ترین پروژه کشور است

روزهای بروجرد- استاندار لرستان با بیان اینکه تمامی پروژه‌های عمرانی قرارگاه خاتم در لرستان فعال است، گفت: راه‌آهن دورود_خرم‌آباد با حفر ۳۵ کیلومتر تونل سخت‌ترین پروژه کشور به شمار می‌آید.

فرهاد زیویار در دیدار با محمدرضا رحمانی مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در استانداری لرستان با بیان اینکه تمامی پروژه‌های عمرانی که این مرکز در استان اجرا می‌کند، فعال هستند، اظهار کرد: سد تاج‌امیر، تقاطع‌غیر هم‌سطح شهدای جاوید‌الاثر خیابان شریعتی خرم‌آباد و چهارخطه توره- بروجرد از پیشرفت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

او در ادامه به طرح احداث راه آهن دورود- خرم‌آباد اشاره و با بیان اینکه این پروژه با حفر تقریباً ۳۵ کیلومتر یکی از سخت‌ترین طرح‌های عمرانی کشور به شمار می‌آید، افزود: بیمارستان در حال ساخت نیایش خرم‌آباد قبل از دولت سیزدهم با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی غیرفعال شده بود که هم‌اکنون ضمن پیگیری‌های لازم و حضور قرارگاه خاتم حدود ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار لرستان گفت: این قرارگاه با توجه به اجرای طرح‌های کلان، ایجاد اشتغال، پروژهای محرومیت‌زدایی در کشور و بین مردم دارای مشروعیت و جایگاه ویژه‌ای است.

او ادامه داد: مردم لرستان نیز به منظور ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها و توسعه استان انتظار ویژه‌ای از این قرارگاه دارند.

زیویار با بیان اینکه اعتبار و مشروعیت همه ما در سایه کارآمدی، انجام وظیفه و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی در قالب یک مجموعه به نام دولت و نظام فعالیت می‌کنند که هدف اصلی ایجاد رفاه، آسایش برای مردم اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

او با بیان اینکه تاکنون با همکاری و همدلی تمام عوامل استان و قرارگاه موانع و مشکلات پروژه های عمرانی استان مرتفع شده است، افزود: برای تامین و تزریق اعتبار به پروژه‌های فعال لرستان پیگیری‌های لازم به انجام آمده و امیدواریم با افتتاح این طرح‌ها بخش بزرگی از زیرساخت‌های استان فراهم شود.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close